کد خبر: ۱۵۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

ملت ايران همواره شاهد تلاشهای جهادی سپاه و بسيج در مناطق محروم است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ملت ايران شاهد تلاشهاي جهادي سپاه و بسيج در فعاليت‌هاي شبانه روزي و خستگي ناپذير در مناطق محروم شهرها و روستاها بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در نود و نهمین صحن علنی شورای این کلانشهر در نطق پیش از دستور خود ضمن محکوم کردن اقدام اخیر اتحادیه اروپا در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی، عنوان کرد: در روزهاي اخير اتحاديه ننگين اروپا كه نام اين قاره يادآور خونين‌ترين جنگ‌هاي عالم و در رهبري آن اتحاديه دولت آلمان كه يادآور قصي‌القلب‌ترين ارتش جهان بوده‌اند، سازمان پر هيبت و عزيز سپاه را كه مجسمه ايمان و تدين است را به خيال خام خود به سخره گرفته، آنرا سازماني تروريستي خواندند.

وی با بیان اینکه اروپا بهتر است قبل از اين همه دغل كاري و اظهار سرسپردگی به آمريكاي جنايتكار و رژيم صهيونيستي چشم خود را به روي آنچه در فلسطين و میانمار و سایر ملت‌هاي مظلوم جهان باز كند و قبل از اهداي جوايز صلح نوبل به دردنده خويان كمي به واقعيت هاي عالم و تاريخ بنگرد، افزود: چه خونهاي پاك شهداي سپاه و بسيج كه در اقصي نقاط عالم بر زمين ريخته شد تا امروز ما شاهد قدرت ، امنيت و صلابت براي ميهن عزيز و انقلاب اسلامي‌مان باشيم؛ آري آنها در اوج مظلوميت، سفري ابدي را از خاك به افلاك به نرد عشق باختند تا مردم اين سرزمين اين مام ميهن در اوج اقتدار بماند.

طاهری ادامه داد: سپاه همان سازمانی است كه در حوادث گوناگون و طوفان‌های سهمگينی كه دشمنان انقلاب اسلامی از اولين لحظات اين مولود گران‌بها كه ميراث خون مطهر شهدای عزيزی است كه در اوج خفقان، به ظلم ظالمان 2500 ساله‌ پادشاهی و طاغوت پهلوی خاتمه دادند تا به امروز در خفا و آشكار به نبرد عليه دشمنان اين انقلاب خونبار در همه جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته تا امنيت و اقتدار و سربلندی را برای سرزمين مادری‌مان حفظ و توسعه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه ملت قهرمان ايران شاهد تلاشهاي جهادي سپاه و بسيج در فعاليت‌هاي شبانه روزي و خستگي ناپذير كمك به سيل زدگان و زلزله زدگان ، تلاش براي سازندگي در مناطق محروم شهرها و روستاها تا دورترين نقاط ميهن عزيز اسلامي مان ، بوده است، تصریح کرد: تلاش‌هاي علمي، فرهنگي و هنري سپاه اكنون به زيربناي اقدامات همه دستگاه‌هاي مرتبط نظام در اين خصوص تبديل شده‌اند و اين‌ها همه اثبات نقش بي بديل و بي مثال سپاه در صحنه‌هاي فرهنگي و هنر انقلاب اسلامي دارد.
    
وی در ادامه عنوان کرد: اما جا دارد از اتحاديه ننگين اروپا سوال شود، آيا تعداد 100 جنگي كه در يكصد سال اخير صرفا توسط ارتش تروريستي آمريكا بر اهل عالم تحميل كرده و حاصلي جز ويراني و خونريزي نداشته است را هم ديده است؟ آيا جمهوری اسلامی ايران در يكصد سال اخير آغازگر جنگي بوده است ؟  
طاهری با تاکید بر اینکه اتحاديه كذايي فقط به يك سوال ما جواب دهد، گفت: آيا 12 ناو هواپيمابر عظيم آنهم فقط براي يك ارتش براي دفاع از يك كشور ساخته شده كه با هيچ كشوري داراي مرز آبي مشترك نيست ؟ آيا مي‌دانيد كه هر ناو هواپيمابر گاهي تا 10 ميليارد دلار ساخته شده و با حدود 3500 خدمه ، توانايي حمل بيش از 90 فروند هواپيماي جنگي را دارد و براي بيش از سه سال بدون سوختگيري با موتورخانه اتمي در آبهاي آزاد جهان قادر به تردد است و آيا اين‌ همه قوا براي دفاع از تنها يك كشور ساخته شده يا درمقابل براي دفاع از يك ايدئولوژي است كه همان مكتب استكبار جهاني است؟.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به جوانان گفت: به جوانان عزيز اين سرزمين مي‌گويم كه استكبار جهاني وهم نيست، حقيقتي محض و تلخ است كه فقط دولتهاي مرعوب عالم تحت سيطره‌ي آن هستند و ما تنها يك جرم داريم و آن اين است كه مي‌خواهيم مستقل بمانيم؛ با ما در احترام متقابل سخن بگويند و ملت و كشور ما را پست و تحت سلطه ندانند؛ شب هنگام مانند دزدان در كويرلوت جنازه سربازان و آهن پاره‌هايشان را جا نگذارند و هواپيماي پر از مسافر ما را به قعر آب‌هاي نيلگون خليج فارس ساقط نكنند و به فرمانده جنايتكارشان مدال افتخار بر اين ددمنشي بي‌انتها ندهند . دولت ما را به كودتا ساقط نكنند و از آن حتي شرم هم نكنند و يا با بزدلي و نابخردي ملت ما را تروريست نخوانند.

وی ادامه داد: از اين ارتش تروريستي كه عالي‌ترين شخصيت‌هاي سياسي دولت مستكبر آمريكا، خود رسما اعتراف به خلق داعش نموده  بپرسيد، تو با 5000 نيرو در عراق چه ميكني ، در سوريه چرا 5000 نيروي نظامي مستقر كرده‌اي و مانند دزدان سرگردنه اتوبان بصره ، تنف دمشق را بسته‌اي ، 14000 نفر نيروي مستقر در افغانستان ، به تو چه بزرگترين پايگاه نظامي خارج از كشور خود را در قطر با حدود 13000 نظامي مستقر كرده‌اي كه چه شود و ايضا در بحرين با 7000 نفر نيرو ، آيا اينجا هم سرگردنه‌اي ديگر است؟ آيا خليج فارس آبهاي سرزمين آمريكاست ؟ ، 13000 نفر سرباز در كويت مستقر كرده‌اي كه چه شود؟ در امارات 5000 نفر سرباز آمريكايي مستقر شده و همه اينها را از پول و ثروت همين كشورها دزدي مي‌كنيد؛ شما را به خدا ، شما را به همه مقدسات عالم ، اگر اينها مشي تروريست بودن و مشي خوي استكباري نيست، پس چيست؟ چه ربطي به دفاع از تماميت ارضي كشور آمريكا دارد؟

رئیس پارلمان محلی شهر شیراز با بیان اینکه حالا كه ابزار رسانه عالم و به ناحق و آنهم به واسطه خوي استكباري دستشان است همه چيز را وارونه جلوه مي‌دهند، گفت: اکنون به تاسی از فرمانده و سپه‌سالار جبهه مقاومت ، شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني عزيز به شما مي‌گوييم، آقاي بايدن قمارباز و اي همه مستكبران عالم ، گوش‌هاي بسته تان را بازكنيد، والله روز خوشي را نخواهيد ديد، والله جوانان روئين تن حزب الله از اقصا نقاط عالم از آنجا كه فكرش را هم نمي كنيد بر شما خواهند تاخت و دودمان ظلم تان را بر باد خواهند داد.  
 
طاهری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: قسم به نفس‌هايي كه به شماره افتاده‌اند تا بر شما بتازند ، قسم بر دندان‌هايي كه از خشم برهم فشرده شده تا گلويتان را از هم پاره كند ، قسم برانگشتاني كه بر ماشه در ارتفاعات پوشيده از برف و بيابان‌هاي تفديده از گرما خشك مانده‌اند ، قسم بر جماران كه درآبهاي
 بين‌المللي مي تازد، قسم به كوثر كه آسمان آبي را براي درهم كوبيدن شما مي شكافد، قسم به ذوالفقار كه شني‌هايش آماده‌ي تازش مانده‌اند، قسم بر...

وی خطاب به دشمنان و استکبار جهانی گفت:لختي به آسمان لاجوردي خليج هميشه فارس كه بنگريد سقوط گرانترين و پنهانكارترين پهپادتان كه قله فناوري تان بود را بازيابيد تا فقط اندكي ، آري اندكي بر اين زور بازو علم و اطلاع يابيد. ياد كنيد از 13 غرشي كه در عين الاسد همه تان را ويران كرد و حتي جرات نكرديد كه يك گلوله بر اين خاك بيافكنيد؛ همه زور جنگي‌ و تدابير جنگ اقتصادي و رواني‌تان هنوز نتوانسته بازوي خرس شرق را بخواباند، پس چطور به خواب زورآزمايي با شير خفتهِ در بيشه‌ي ايران زمين افتاده ايد؟ زهي خيال باطل

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه تصریح کرد: با غرور و افتخار دست يكايك سربازان ميهن پرافتخارمان بويژه همرزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج عزيز را مي‌فشارم و بر جبين آنها بوسه ميزنم و اعلام مي‌دارم، سپاه به امضاي خونين شهداي مظلومش كه سرآمد آنها در استان پهناور فارس ، سيدالشهداي محورمقاومت شهيد علمدار و بي سر، حاج عبداله اسكندري بوده است، سازماني رسمي و جزو لاينفك نيروهاي مسلح جمهوری اسلامی ايران بوده و خواهد بود و مشروعيت خود را از قانون اساسي كه ميثاق ملت با شهداي به خون خفته انقلاب اسلامي است،  دارد و قطعنامه اتحاديه اروپا در نظر ملت ايران كه خلاف تمام قوانين و پروتكل هاي بين المللي است محكوم است.
 
انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان