کد خبر: ۱۵۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
سردار شهید خانمیرزا استواری:

ای مسئولین! شهدا از شما ادامه راه می‌خواهند

شهید «خانمیرزا استواری» در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: ای مسئول! تو قراردادی همیشگی با خدا داری، اسلام را نگذار ضربه بخورد، شهدا از شما ادامه راه می‌خواهند، خدای نکرده در درگاه خداوند پیش شهدا شرمنده نشوید
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار شهید «خانمیرزا استواری» در سال 1338 در خانواده‌ای عشایری در شهرستان مرودشت از توابع استان فارس که در زمان قشلاق در حوالی شهر لار به سر می‌بردند به دنیا آمد.

وی یکی از قهرمانان ورزشی بود و اخلاق و رفتارش زبانزد خاص و عام بود. در دوران انقلاب اسلامی از جمله کسانی بود که شجاعانه با شرکت در راهپیمایی‌ها و شعارنویسی‌ها شرکت می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و مدتی به عنوان معاونت تیپ فاطمه‌الزهرا (س) و سپس به عنوان فرمانده گردان‌های عملیاتی مشغول خدمت شد.

در عملیات والفجر یک مجروح شد و برای مدتی دور از صحنه‌های جنگ به مرودشت برگشت و در همین هنگام مشغول درس خواندن شد تا اینکه در کنکور سراسری در رشته دندانپزشکی پذیرفته شد. یکسال و اندی در دانشگاه مشغول تحصیل شد اما پس از مدتی دوباره به جبهه برگشت و پس از حماسه‌های فراوان در تاریخ 26 فروردین 66 در شلمچه شربت شهادت را نوشید و به لقاء‌الله پیوست.

سواره ها را مسئول نزارین که از پیاده ها خبر نگیرند

فرازی از وصیتنامه سردار شهید «خانمیرزا استواری»

از پذیرش مسئولیت‌ها شانه خالی نکنید و هر جا سنگری خالی می‌شود آن را پر کنید، هر جای انقلاب قادرید فعالیت کنید، برای حاکمیت قرآن و ولایت فقیه در صحنه وارد شوید و حضور پیدا کنید.

ای مسئول تو قراردادی همیشگی با خدا داری، اسلام را نگذار ضربه بخورد، شهدا از شما ادامه راه می‌خواهند، خدای نکرده در درگاه خداوند پیش شهدا شرمنده نشوید که از آنها جدایتان کنند و شما را با مارقین و ناکثین و قاسطین و صدامیان و شاه و دار و دسته‌اش یک‌جا جمع کنند و شکنجه دهند.

مسئولین باید نامه‌های علی (ع) را به کارگزارانش و فرمان او به مالک اشتر را الگوی خود قرار دهند. مواظب باشید، در هر صورت فکر حسین (ع) را زنده نگه داشته و نذرها را در جهت ساختن انسان‌ها به طرز ویژگی‌های حسین (ع) خرج کنید.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان