کد خبر: ۱۵۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
اطمینان خاطر استاندار فارس به سرمایه‌گذاران خارجی:

مانعی برای سرمایه‌گذاری خارجی‌ در‌ فارس وجود ندارد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاری خارجی، خصوصا توسط سرمایه‌گذاران کشورهای دوست استقبال می‌شود،گفت: استان فارس همه موانع احتمالی را برطرف کرده تا سرمایه‌گذاران با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنند.
به گزارش‌ خبرنگار‌ گروه‌ اقتصادی‌ پایگاه‌ تحلیلی‌ خبری‌ «شیرازه‌»، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس‌ در دیدار با یکی از سرمایه گذاران خارجی در استان فارس، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان فارس برای همکاری و همراهی باسرمایه‌گذاران آماده‌اند و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت، یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف کرده تا سرمایه‌گذاران با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنند.

وی‌ به‌ سابقه‌ی تاریخی تجارت مردم ایران با دنیا و خصوصا کشورهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از سرمایه‌گذاری کشورها خصوصا ملت‌های دوست استقبال می‌کنیم.

ایمانیه همچنین به تعداد بالای شهرستان فارس اشاره کرد و افزود: هر شهرستان این استان دارای ظرفیت‌های متنوعی درحوزه‌های صنعتی،کشاورزی، معدنی،تاریخی، تفریحی و گردشگری است‌ که این امر زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تشکیل هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سالیان متمادی درجنگ نابرابر اقتصادی و تحریم‌های یک‌جانبه قرار گرفته است، تصریح کرد: باوجود اینکه تحریم‌ها اثراتی داشته اما ملت ایران همچنان قوی، پرقدرتمند و پرانگیزه در جهت رسیدن به آرمان‌های خود ایستادگی می‌کند و تاریخ ثابت کرده که پیروزی نهایی با ملت ایران است.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان