کد خبر: ۱۵۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

ترویج فرهنگ ایثار در جامعه بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر این فرهنگ را مانند فرهنگ بسیج ترویج و توسعه دهیم تا در جامعه حاکم شود، بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری (شیرازه)سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در همایش معاونان فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۵ کشور که در شیراز برگزار شد، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر این فرهنگ را مانند فرهنگ بسیج ترویج و توسعه دهیم تا در جامعه حاکم شود، بسیاری از مشکلات حل خواهند شد.

ابراهیم بیانی افزود: هر جا که ضعف، کم‌کاری و یا مشکلاتی مشاهده می‌شود به دلیل ضعیف عمل کردن در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است به همین دلیل باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

بیانی با یادآوری اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از متولیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: باید مصادیق علنی فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه امروز شناسایی شده و در مدارس و دانشگاه‌ها به خصوص گسترش یابند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ادامه به برگزاری جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها هم اشاره کرد و افزود: چنین جلساتی اقدام خوبی برای ترویج چنین فرهنگی است ولی باید در استان‌ها به صورت جدی‌تری دنبال شوند.

بیانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون تنها ۴ حکومت اسلامی در دنیا شکل گرفته است، گفت: تشکیل حکومت اسلامی منوط به مشروعیت و مقبولیت است که مشروعیت آن از طرف خداوند و مقبولیت آن از طرف مردم حاصل می‌شود.

بیانی با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره تلاش‌ها و توطئه‌های فراوانی علیه این نظام اسلامی داشته‌اند اما به یاری خدا و رهبری حکیمانه امام و رهبر معظم انقلاب مقتدر و عزتمند ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/
منبع: ایکنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان