کد خبر: ۱۵۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
استاندار فارس:

تا پایان امسال باید مصوبات بازدید از محله دروازه اصفهان شیراز اجرایی شود

استاندار فارس به همراه شورای اداری این استان از محله دروازه اصفهان شیراز جهت رفع مشکلات بازدید و مسئولین را مکلف کرد تا پایان سال جاری مصوبات این بازدید را اجرا کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز گذشته به همراه فرماندار شهرستان شیراز و جمعی از اعضای شورای اداری استان از جمله شهرداری منطقه، روسای اداره برق، گاز، ورزش و جوانان، بهزیستی و میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس در محله دروازه اصفهان شیراز حضورپیدا کردند و به بررسی مشکلات این محله پرداختند.

ایمانیه به همراه نمایندگان دستگاه‌های ذکر شده به بررسی و حل آسیب‌ها و مشکلات محله دروازه اصفهان و معضلاتی که برای مردم و اهالی محله دردسر ایجاد کرده است پرداختند و با حضور در مسجد امامزاده سيد ذوالفقار(ع) جلسه‌ای برگزار شد و نسبت به تصویب مصوباتی اقدام گردید.

استاندار فارس تا انتهای سال جاری به مسئولین مربوطه مهلت داد تا نسبت به این مصوبات اقدام کنند.

احداث پارک یا زمین چمن برای اهالی محله دروازه اصفهان، تامین روشنایی و امنیت این محله و ساماندهی معتادین متجاهر ازجمله مصوبات مطرح شده در این بازدید بود.
 
به گزارش شیرازه، این برنامه توسط قرارگاه تحول اجتماعی محله دروازه اصفهان شیراز تدارک دیده شد؛ این قرارگاه واقع در مسجدامامزاده سيد ذوالفقار(ع)  بوده و کار اصلی آن احصا مشکلات و پیگیری مطالبات مردم است.


انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان