کد خبر: ۱۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی خبر داد:

بیش از ۱۰۰ نفر در اردوی جهادی یک روزه شهرستان خرامه خدمات پزشکی دریافت کردند

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گفت: در اردوی جهادی یک روزه پزشکی، تعداد ۷۵ نفر ویزیت متخصص داخلی، ۶۸ نفر ویزیت زنان، ۵۷ نفر ویزیت اطفال، ۹۴ نفر ویزیت پزشک عمومی و ۱۰ نفر مشاوره تغذیه خدمات دریافت کردند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به نقل از صدای خرامه، محمد بهمنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه از اردوی جهادی یک روزه پزشکی که در روستاهای مظفری، بیشه دوشاخ، حاجی‌آباد، سیاهزار و خارستان از توابع بخش کربال  این شهرستان در حال برگزاری است بازدید کرد.

 بهمنی در این خصوص، گفت: گروه جهادی شهید سلیمانی وابسته به کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان حافظ شیراز با حضور در مناطق محروم این شهرستان اقدام به ارائه خدمات پزشکی در عرصه‌های  ویزیت متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال ، متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، مشاوره تغذیه کردند.

وی افزود: اردوهای جهادی، الگویی مناسب برای مدیریت جهادی در کشور است و هر جا که مردم دچار مشکلات می‌شوند، بسیج به‌صورت جهادی وارد میدان می‌شود و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه تصریح کرد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه تجهیزات تخصصی مورد نیاز گروه‌های جهادی، جهت ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم  کم درآمد شهرستان را در اختیار گروه‌های جهادی تخصصی پزشکی قرار می‌دهد.

 بهمنی ضمن تشکر از همکاری ریاست و پرسنل بیمارستان حافظ شیراز گفت: شهرستان خرامه یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های استان فارس است که خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی و آموزش‌های بهداشتی باعث رضایت‌مندی مردم روستاهای محروم می‌شود.

سجاد کارآمد مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی نیز در این اردوی جهادی گفت: در این اردوی جهادی یک روزه تعداد ۷۵ نفر ویزیت متخصص داخلی، ۶۸ نفر ویزیت زنان، ۵۷  نفر ویزیت اطفال، ۹۴ نفر ویزیت پزشک عمومی و ۱۰ نفر مشاوره تغذیه خدمات دریافت کردند.

کارآمد تصریح کرد: کلیه اقدامات گروه جهادی اعم از ویزیت و توزیع  دارو بصورت رایگان  انجام گرفت و در کنار ویزیت پزشکان، سنجش و اندازه‌گیری فشار خون و قند خون برای مراجعین بصورت رایگان انجام گردید.

وی در پایان از مجموعه شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، سپاه ناحیه خرامه، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها جهت حمایت و پشتیبانی از اروی جهادی تشکر کرد و از مستمر بودن خدمات پزشکی این گروه در مناطق محروم خبر داد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان