کد خبر: ۱۵۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

مردم شیراز اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند

تجمع کنندگان شیرازی ضمن اعلام انزجار و خشم خود اهانت به ساحت قرآن کریم و مسلمانان در کشور سوئد را محکوم کردند و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امروز جمعه ۷ بهمن ماه، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم شیراز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای اروپایی تجمع و این اقدام موهن را محکوم کردند.

 این تجمع توسط فرهنگیان و دانش آموزان ساعت ۱۲ و قبل از نماز جمعه از محل قبور شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) آغازو تا و میعادگاه نمازجمعه شیراز ادامه داشت.

تجمع کنندگان ضمن اعلام انزجار و خشم خود اهانت به ساحت قرآن کریم و مسلمانان در کشور سوئد را محکوم کردند و خواستار برخورد با عوامل آن شدند.

نمازگزاران جمعه شیراز نیز با برپایی تجمع مشابهی عنوان کردند: اقدام موهن در کشور سوئد و اهانت به اعتقاد و باور مسلمانان برای حمله جنون آمیز به اصل اسلام و قرآن است.

 به گزارش شیرازه، "راسموس پالودان" یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
 
این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد.

مردم شیراز اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند

مردم شیراز اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند

انتهای پیام/

نظرات بینندگان