کد خبر: ۱۵۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
وصیت نامه شهید خادم صادق؛

اي مردم افتخار نمائيد در اين برهه از زمان در زير سايه پرچم پرافتخار اسلام زندگی می‌کنيد

اي مردم افتخار نمائيد در اين برهه از زمان قرا گرفته‌ايد و در زير سايه پرچم پرافتخار اسلام و در حکومت الهي آقا مهدي (عج) به جلوداري و علمداري روح خدا قرار گرفته و زندگي مي‌کنيد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، جانباز و بسیجی عارف، سردار شهید منصور خادم صادق در دومین روز از بهار 1341 در خانواده ای متدین و مذهبی به دنیا آمد.

 پس از گذراندن دوره ابتدائی و راهنمائی وارد هنرستان شد و رشته الکترونیک را جهت ادامه تحصیل برگزید. در کنار تحصیل به کار اشتغال داشت و از این طریق مخارج خود را تأمین می‌کرد، درحالی‌که دیگران را نیز از دستان کوشا و روحیه کریمانه خود بی‌بهره نمی‌گذاشت.

شهید خادم صادق قبل از به پایان رساندن دوران متوسطه و بحبوحه شروع جنگ تحمیلی از ادامه تحصیل بازماند و با قلبی سرشار از عشق و شور به خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست تا در جبهه‌ای دیگر به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مردم کشورش بپردازد.

 در طول جنگ و در مدت هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مسئولیت‌های مختلفی را به عهده داشت که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسئول محور آبادان/ مسئول زرهی لشگر19فجر/ معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس/ مسئول بسیج لشگر 19 فجر/ فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی/ و ….

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف شرکت کرده و گه‌گاه از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود در عملیات پاک‌سازی منطقه مین‌گذاری شده در جاده ام‌القصر پای خود را از دست داد. پس از اتمام جنگ با اصرار خانواده و با شرایطی که همواره مدنظر داشت، تأهل گزید و با همسر شهید مهدی ظل‌انوار پیمان ازدواج بست. ثمره این ازدواج پسرس بود که شهید خادم صادق بیاد خاطره قهرمانی‌های شهید ظل انوار او را محمد مهدی نام نهاد.

سرانجام این عاشق شوریده و این جانباز خستگی‌ناپذیر، در اول آبان ماه 1372 در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حضرت دوست شتافت. چند روز بعد بر دست‌های مردم قهرمان‌پروری که رشادت‌ها و دلاورمردی‌های او را در زمان جنگ نقش نگین خاطر داشتند تشییع و در گلستان دارالرحمة شیراز به خاک سپرده شد.

وصیت نامه شهید منصور خادم صادق

بسم الله الرحمن الرحيم

اني لا اري الموت الا السعاده و الحياه مع الظالمين الا برما

خدايا مرا اين عزت بس که تو مولاي مني و همين فخر بس که من بنده توام.

امام ! تو در قلب من حکومت مي‌کني و حکومت  تو حکومت خداست،که خدا در هر حال ناظر برما است. و من از دريچه قلب خويش تو را ديده‌ام و لمس کرده‌ام و مرا همين بس، هر چند ديدار دنيايي هم  ارزش دارد. اي امام ! بدان ما با  قلبي  مملو از عشق  خدا و سري مملو از شور حسيني در پي  امر تو قدم  به اين وادي گذاشته‌ايم و تو رهبر ما هستي و  بر اين  رهبر افتخار مي‌کنيم.

 اي مردم افتخار نمائيد در اين برهه از زمان قرا گرفته‌ايد و در زير سايه پرچم پرافتخار اسلام و در حکومت الهي آقا مهدي (عج) به جلوداري و علمداري روح خدا قرار گرفته و زندگي مي‌کنيد. تا کنون در اين دنيا چنين حکومتي نبوده وخداوند بر شما منت گذاشته و اين حکومت را به شما ملت ايران نصيب نموده است . پس قدر اين حکومت،انقلاب ، امام عزيز و يارانش را  بدانيد.

 اگر  قدر اينان را ندانيد در دنيا و آخرت  بدبختي  نصيبتان خواهد شد. اسلام امروز به اين رهبريت حکومت و ياران امام افتخار مي‌کند، رسول الله افتخار مي‌کند ،پس خاک بر سر آن کسي که افتخار  نکند. اي کساني  که دنيا را گرفته و رها  نمي‌کنيد  و دنيا چشم شما را کور، گوشتان را کر و قلبتان را مرده کرده است، اين دنيا وسيله است منزل پيش راه است ، دل به اين دنيا  نبنديد  و تقوا را پيشه کنيد شايد به فلاح و رستگاري برسيد. 

 در زندگي هدف‌دار باشيد تا جاودان بمانيد. چشمه آب شيريني  باشيد تا به دريا برسيد و جاودان گرديد. کساني  که هدفشان در جهت منفي شکل مي‌گيرد همچون  چشمه‌اي هستند که به شوره‌زار مي‌ريزند.

پيرو ولايت فقيه باشيد تاسرافراز گرديد، از روحانيت نبريد، چرا که هرچه داريم از روحانيت اصيل و انقلابي داريم 
اي مومنين قدر يکديگر را بدانيد  و يکديگر را ياري و پشتيباني کنيد، وحدت  خود را حفظ كنيد.

اي پاسداران عزيز، خود را فراموش کنيد و خود را فداي  اسلام نمائيد.       


                                                            و من الله توفيق

  انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان