کد خبر: ۱۵۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

جناب آقای دادستان در جریان اتفاقات شیراز و استان هستید ؟

مدتهاست که اتفاقات با اهمیت و بی‌اهمیتی که گاه به اصل نظام و انقلاب خدشه وارد می‌کند در فارس و شهر شیراز در حال رخ دادن است. موضوعاتی که به نظر می‌رسد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به عنوان مدعی‌العموم می‌باسیت با جدیت و قاطعانه به آنها ورود کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امروز مهمترین موضوع و اصلی‌ترین مساله و کار واجب در جامعه ایجاد اعتماد عمومی در بین مردم است. موضوعی که دشمنان قسم خورده نظام به شدت به دنبال محو کردن آن هستند، چون خوب می‌دانند، زمانی که اعتماد به نظام دچار خدشه شود یا از بین برود آن‌وقت است که جامعه گوش به حرف آنها خواهد شد .اتفاقی که کم ‌وبیش رخ داده است.

علاوه بر مبارزه با فساد، یکی دیگر از راه‌هایی که موجب جلب اعتماد عمومی می‌شود، این است که می‌بایست به مردم نشان داد قانون برای همه اجرا می‌شود.

جناب دادستان؛ مدتی است اتفاقاتی در استان و شیراز رخ داده اما سکوت مرگ‌بار شما سوالاتی را در اذهان متبادر کرده است.

شورای شهر از بودجه بیت‌المال اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرد که حدود نیم میلیارد تومان از بودجه عمومی شهر هزینه شد که بعد از واکنش‌های اصحاب رسانه و مردم برخی گوشی را عودت دادند و عده‌ای نیز بی‌اعتنا، در حال استفاده از آن هستند.

در این ماجرا سوالاتی که برای اصحاب رسانه و صد البته برای مردم به وجود آمد این بود که  آیا خرید این گوشی‌ها قانونی بوده؟ آیا تضییع بیت‌المال اتفاق نیفتاده؟ اصلا سرنوشت گوشی‌های پس داده شده چه می‌شود؟ یا خسارت به بیت‌المال را چه کسی جبران خواهد کرد؟

دریافت حقوق تعدادی از اعضای شورا از دو محل را خبر دارید؟

 البته در خصوص شورای شهر مطالب دیگری نیز مطرح است که به دلیل نیاز به راستی‌آزمایی از مطرح کردن آنها در اینجا پرهیز می‌نماییم.

اطلاع دارید از مدیرکلی که گزارش کذب احیای ۲۲۰ واحد صنعتی و تولیدی را مطرح کرده، که البته بعد از چندین تست راست‌آزمایی دروغ بودن حداقل بخشی از آن قطعی شده است؟

آیا از نظر شما دروغ گفتن به مردم از طریق مراجع رسمی جایز است ؟

جناب آقای دادستان مگر شما حکم مدعی‌العموم را ندارید؟ مگر معنی مدعی‌العموم، حفاظت و حراست از منافع عموم مردم و جامعه نیست ؟ پس سکوت شما چه معنایی دارد ؟

رسانه‌ها چقدر باید به این موضوعات بپردازند تا شما از آنها مطلع شده و اقدامی انجام دهید؟

سوال اینجاست اگر مدعی هستید که کاری شده و اقدامی در دست انجام است چرا اطلاع رسانی نمی‌کنید تا مردم با اعتماد بیشتری حتی به دستگاه قضا در جامعه سخن بگویند؟

و اما کلام آخر:

جناب آقای دادستان در این استان مدیران و مسئولین نه قصدی برای روشنگری افکار عمومی و برخورد با اینگونه افراد دارند و نه انگیزه‌ای، لااقل شما مردم را در مبارزه با فساد، دروغ، کم‌کاری یا به قول خودتان ترک فعل و حفاظت از اموال مردم یا همان بیت‌المال دلگرم کنید.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان