کد خبر: ۱۵۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

برد شیرین دختران هندبالی لارستان برابر صدرنشین لیگ‌برتر هندبال ایران

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه توانست با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ برابر تیم قدرتمند سنگ آهن بافق تیم صدرنشین لیگ برتر هندبال ایران پیروز شد تا به دومین برد پیاپی خود دست یابد و خود را برای رسیدن به رده‌های بالای جدول امیدوار ببیند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی شهرستان‌های پایگاه های تحلیلی خبری شیرازه،در مهم‌ترین دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم سنگ آهن بافق یزد به عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی مقابل تیم شهید چمران لارستان قرار گرفت و این دیدار را با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ واگذار کرد. 

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم شیشه قزوین در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فولاد مبارکه رفت و این دیدار با نتیجه ۳۴ بر ۳۰ به سود سپاهان به پایان رسید. 

همچنین تیم‌های فولاد هرمزگان و شهید شاملی کازرون در هفته پنجم لیگ برتر بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت شاملی با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ یه پیروزی رسید. 

تیم شهرداری ماهان کرمان نیز در دیداری خارج از خانه مقابل تیم غدیر ملایر قرار می‌گیرد و ملایر موفق شد اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ مقابل ماهان کرمان کسب کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال زنان ایران تا پایان هفته پنجم به ترتیب تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و شهید شاملی کازرون با ۸ امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان و شیشه قزوین با ۶ امتیاز، فولاد هرمزگان و شهید چمران لارستان با ۴ امتیاز و غدیر ملایر و شهرداری ماهان کرمان با ۲ امتیاز در رتبه‌های نخست تا هشتم قرار دارند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان