کد خبر: ۱۵۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
وصیت‌نامه شهید ابراهیم زارع:

شهيد که شدم، کسي براي من عزاداري نکند چون شهادت عزاداري و گريه ندارد

پيام من به پدر و مادرم اين است که اگر حال که به جبهه رسيده‌ام شهيد شدم ، کسي براي من عزاداري نکند چون شهيد عزاداري و گريه ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه قطعه شهدا پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، شهید ابراهيم زارع در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۴۲ در  شيراز به دنيا آمد.

پس از طي دوران کودکي در سن هفت سالگي به مدرسه رفت و تا پايان دوره ابتدايي ادامه تحصيل داد و سپس ترک تحصيل کرد و به کار مشغول گرديد.

با تشکيل کلاس امدادگري در حلال احمر در بيمارستان شهيد فقيهي جهت آموزش و اعزام در اين کلاس‌ها شرکت نمود و با عزم و اراده‌اي محکم در  1/4/1361 عازم منطقه جنگي شد .

 او در منطقه عملياتي  شلمچه حضور داشت و در تاریخ 23/4/1361 به شهادت رسید.

وصیت نامه  شهيد ابراهيم زارع

بسم رب الشهدا و الصديقين

 الله اکبر خداوند بزرگ است ، شهادت مي‌دهم که نيست خدائي جز الله ، شهادت مي‌دهم که محمد رسول خداست ، شهادت مي‌دهم که علي ولي خدا و امام اول ما مسلمين است و ...

 و شهادت مي‌دهم که خميني نائب امام عصر (عج) است . خداوند در قرآن مي‌فرمايد که شهيد نمي‌ميرد و هميشه زنده است و نزد خدايش روزي داده مي‌شود ، و بگفته امام‌مان ، خميني کبير ، پيرجماران ، ملتي که شهادت دارد، اسارت براي او معني ندارد و ما چه بکشيم و چه کشته شويم پيروزيم .

پيام من به پدر و مادرم اين است که اگر حال که به جبهه رسيده‌ام شهيد شدم ، کسي براي من عزاداري نکند چون شهيد عزاداري و گريه ندارد گريه را به ياد حسين و علي اکبر حسين بايد کرد از شما حلال بودي مي‌طلبم و سپاسگذاري مي‌نمايم که من را چنان تربيت کرديد که بتوانم در خدمت حکومت اسلامي باشم .

 برادرانم را همچون علي اکبرهاي زمانه تربيت کنيد و تو اي مادر همچون زينب که در داغ حسين استقامت کرد بايد استقامت کني تا دشمن را شاد نکرده باشي، شما دوستان عزيز ، سنگر مسجد را خالي نگذاريد ، مراسم دعاي کميل و ندبه و توسل را برپا کنيد و يادي نيز از اين حقير کنيد ، آيت‌اله دستغيب ، آيت‌اله دکتر بهشتي را فراموش نکنيد يادتان باشد که راهشان را ادامه دهيد ، هميشه از امام خميني رهبر عزيزمان پشتيباني کنيد و ايشان را دعا کنيد بايد از قرآن و اسلام عزيز و روحانيت آگاه دفاع کرد و پشتيبان ولايت فقيه باشيم تا دين خود را نسبت به اسلام ادا کرده باشيم .

 و اما شما اي منافقان ضد خدا، بيش از اين به اسلام خيانت نکنيد و بدانيد که هرگز اسلام شکست نخواهد خورد ، به دامان اين امت رنج ديده برگرديد .

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان