کد خبر: ۱۵۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
فرمانده سپاه قیروکارزین:

اجرای ۱۳۰ برنامه فرهنگی و پروژه خدمت رسانی به مردم به مناسبت دهه فجر در قیر و کارزین

فرمانده سپاه قیروکارزین با تشریح برنامه های بسیج در دهه پرفروغ فجر، از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، عملیانی و خدمات رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین در نشست خبری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با اشاره به شعار دهه فجر امسال "ایران استوار،۴۴ سال افتخار" دهه پرفروغ فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب‌ها تفاوت زیادی دارد اولین وجه تمایزآن معنویت است. انگیزه اعتقادی و معنویتی که انقلاب ما دارد برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است .

وی افزود: وجه تمایز دیگر انقلاب پشتوانه مردمی است مردم عظیم و باشکوه ایران با عشق و علاقه دنباله‌رو امام شدند و بساط استبداد و ظلم را برچیدند در نهایت با ترکیب این سه عنصر(رهبری حضرت امام خمینی (ره)، پشتوانه مردمی و محور قرار دادن اعتقادات)انقلاب ما پیروز شد.

رضایی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و عنوان کرد: در دهه فجر بر اساس سه محور برنامه‌ها را تنظیم و اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین همچنین اظهار کرد: در عرصه فرهنگی بیش از ۱۳۰ برنامه جهت اجرا در سطح شهرستان در حوزه و پایگاه تدارک خواهیم دید که ۱۰ برنامه آن شاخص است که اطلاع رسانی آن صورت خواهد گرفت.

رضایی گفت: در حوزه ی عملیات رزمایش الی بیت المقدس ۱۳ در پیش داریم که امروز صبح با رمز یا علی بن ابیطالب آغاز شد ، رژه موتور سواری و خودرویی در سطح شهرستان در سالروز ورود حضرت امام(ره) ساعت 9:30 انجام خواهد شد. همچنین گشت‌های رضویون بسیج محله محور ، روز ۲۱بهمن برنامه ایست و تبریک داریم و ساعت ۹ شب نیز مراسم نورافشانی و بانگ الله اکبردر شهرستان طنین انداز خواهد شد و روز ۲۲ بهمن راهپیمایی گسترده مردم شاهد خواهیم بود.

فرمانده سپاه قیروکارزین محور آخر برنامه ها ی بسیج را مربوط به بسیج سازندگی دانست و بیان کرد: در این حوزه نیز در دهه فجر برنامه

خدمات‌رسانی به مردم شهرستان در قالب توزیع کمک‌های معیشتی ، ساخت منازل نیازمندان اجرا خواهد شد.

 رضایی افزود: همچنین در این دهه مبارک افتتاح چند پروژه خواهیم داشت از جمله افتتاح جاده بین مزارع ، در حوزه آبرسانی نیز به چند روستا خدمات خواهیم داد. با کمیته امداد و بهزیستی نیز همکاری در زمینه مسکن داریم که ان‌شاءلله افتتاحیه مسکن محرومین نیز در این دهه داشته باشیم.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان