کد خبر: ۱۵۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری استان فارس:

با حضور امام خمینی (ره) حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد

رئیس کل دادگستری استان فارس، گفت: با حضور امام خمینی (ره)؛ ریشه کفر و طاغوت از این کشور قطع شد و با اضمهلال طاغوتیان حکومت اسلامی بر پایه عدل برقرار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه مراسم 12 بهمن ضمن تبریک چهلمین و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) به میهن پس از سال‌ها تبعیدگفت: با حضور امام خمینی (ره)؛ ریشه کفر و طاغوت از این کشور قطع شد و با اضمهلال طاغوتیان حکومت اسلامی بر پایه  عدل برقرار شد.

موسوی با اشاره به وقایع تاریخی به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب یادآور شد: پس از سال‌های طولانی مبارزه و تحمل سختی‌ها، مبارزات و چالش‌های فراوان حضرت امام(ره) در یک شرایط معجزه آسا با نفوذ در دل‌های مردم ایران، با توکل به خدا  و سلاح ایمان در مقابل تمام قدرت‌های استکباری ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر رسانند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مدت این چهل و چهار سال بی‌شمار دانست و بر اهمیت آگاهی دادن از این دستاورد‌ها بویژه از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب باید دستاوردهای نظام  مقدس  جمهوری اسلامی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف بسیار بی‌شمار است بیان گردد و با بهره‌گیری از جهاد تبیین باید هدایت‌گری، بصیرت افزایی و روشنگری مردم به خصوص نسل آینده وجوانان مد نظر قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان فارس انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌ای دانست که در بوجود آمدن پیروزی استقرار و رشد و توسعه آن جز دست توانای خداوند متعال را نمی‌توان دید.

 وی به ارزیابی دقیق دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اگر بخواهیم دستاوردهای چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ایران را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم ابتدا باید شرایط انقلاب را به نسبت قبل از انقلاب و دوران ستم شاهی با سلطه استعمارگران مقایسه کنیم  که در چه شرایطی بوده‌ایم و امروز ضمن استقلال، آزادی و امنیت در چه موقعیتی قرار داریم و در نهایت بگوییم که چه دستاوردهایی به دست آمده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در فارس گفت: قدرت و اقتدار ملت و کشور ما به اوج خود رسیده است و عزت و اعتماد به نفس ملی خودباوری و جاری ساختن احکام و شعائر اسلام حفظ اصول و ارزش‌های انسانی و اسلامی و از همه مهمتر استقلال این کشور به نحو شایسته‌ای ارتقاء یافته و در کل امروز جمهوری اسلامی ایران از مؤلفه قدرت و استقلال بی‌نظیری در سراسر دنیا برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان فارس درحاشیه مراسم سال‌روز بازگشت تاریخی حضرت امام (ره) که در حسینیه شهدای دالرحمه شیراز و با حضور مردم و مسئولان استان فارس برگزار شد بیان داشت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های حساس این انقلاب با حضور پرشور خود پشتیبانی و حمایت خود را از نظام اسلامی ابراز و امید دشمن و معاندین نظام  را به یاس و نا امیدی بدل نمودند.

موسوی در ادامه اظهار داشت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی نقش بزرگی در پیروزی ملت ایران در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی ایفا کردند و دهه فجر انقلاب نیز بهترین فرصت برای تجلیل از این شهدای والامقام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اهمیت جایگاه استان فارس در مبارزات مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: استان فارس شهدا و بزرگان و اندیشمندان بسیاری را در خود پرورش داده است و نقش بسیار مهمی در پیروزی، حفظ و عظمت کشور، اسلام و انقلاب اسلامی داشته است.

 در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای شورای قضایی با اهداء شاخ گل بر قبور شهداء و احترام به مقام شامخ یاد و خاطره  همه شهدای والامقام را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان