کد خبر: ۱۵۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

تکریم پدران آسمانی در آیین «ستاره های شهر»

ستاد بزرگداشت آیین «ستاره های شهر» همزمان با فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی و به میزبانی تالار بزرگ حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در روایت هشتم خود به تکریم از« پدران آسمانی» پرداخت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،‌جشن میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) همراه با اجرای متفاوت خوانندگان و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری با حضور آحاد مردم قدرشناس، برگزار شد.

بر این اساس،‌مراسم جشن پدران آسمانی ۱۳ بهمن ماه جاری با نمایش نماهنگ شهدای شاهچراغ(ع) و قرائت قرآن توسط فرزند شهید نوروزی آغاز شد و پس از آن گروه موزیک سرود جمهوری اسلامی ایران را بگونه زنده نواختند.

در ادامه،‌پخش فیلم دیدار‌مقاممعظم‌رهبری بافرزندان شاهد و دعوت ازفرزندشهیدنیک‌فرجام‌برای اجرای اول انقلاب بر صحنه رفت‌وسرداربیانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ایراد سخنرانی و به خیرمقدم پرداخت و گروه رزم نواز ارتش و فرزند شهید نیک فرجام اجرای دوم میلاد نور را اجرا کردند.

همچنین برنامه یاد شده با پخش کلیپ جهادگران شاهد و سخنان سردار بوعلی فرمانده سپاه استان پیش رفت و حضور راوی محمد امیری لحظاتی خاطره انگیز را تداعی کرد و اجرای فرزند شهید قلیچ پور، ایلیا، صبح غدیر و انتخاب را نیز بر صحنه برد و اصغر شجاعی دکلمه و شعر خود را قرائت کرد.

انتهای پیام/
در پایان این نوبت از آیین «ستاره های شهر» مسئولین جهت تجلیل از پدران شهید حاضر در جلسه همراه با گروه رزم نواز ارتش در جایگاه حضور یافتند و همچنین، قرعه کشی و اهداء هدایا نیز انجام شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان