کد خبر: ۱۶۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس:

رسانه‌ها مدیران را به چالش بکشند

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: رسانه‌ها مدیرانی که فعال نیستند را به چالش بکشد و قطعاً امروز رسانه‌ها می‌توانند سازمان‌ها را شیشه‌ای کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید علی نصیری رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس امروز ۱۵ بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از مدتی که رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس منصوب شدم ۴۲ اقدام مثبت در این سازمان انجام شد.

وی ادامه داد: جلسات سرمایه‌گذاری مهم را برگزار کردیم و در پروژه‌های عمرانی ورود کردیم و دو مجموعه ایثارگران و بنیاد شهید را گرفتیم که این ۲ پروژه شامل بیمارستان اعصاب و روان سلمان و مجموعه ۳۶ تختخوابی جنت است که تحویل گرفتیم همچنین قابل‌ذکر است که به ترتیب ۹۵ درصد و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این دو پروژه ۱۵ درصد جذب اعتبار از بنیاد شهید داشتیم.

به گفته وی مجمع عالی حقوقی سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس به‌عنوان مجمع بی‌نظیر و الگو در سراسر کشور معرفی شده است.

رسانه ها مدیران را به چالش بکشند

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با تصریح اینکه ۸ سایت اقدام ملی مسکن به ما ارائه شد که از ۲۰ درصد تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اظهار کرد: هشت تفاهم‌نامه در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و بازرگانی منعقد شد همچنین ۷۰ قرارداد هم در سایر حوزه‌ها منعقد شده است و پیگیری مولدسازی اموال دولتی جهت تهاتر با پیمانکار آزاد ظرف مدت یک ماه و همچنین افزایش ۳۵۰ درصدی مجموعه لونا پارک و باکویه از دیگر برنامه‌هایی است که در این سازمان انجام داده‌ایم.

نصیری اعلام کرد: ۲ هزار و ۳۲۵ جلد دفترچه شناسنامه ساختمانی ارائه آن به شهرداری‌های استان تهیه و توزیع می‌شود و قرارداد مازاد هزینه درمان برای ۴۳ شهرداری استان منعقد شد و ۲ هزار و ۴۳۲ نفر از این پوشش بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآور شد: ساماندهی بازارچه پروتئین شهرداری شیراز هم توسط این سازمان پیگیری و منتظر ابلاغ شهرداری شیراز هستیم و بسته‌شدن قراردادن ۵ هزار خودرو برقی برای شهرداری‌ها را که در حال دریافت استانداردها هستند از دیگر اقدامات خوب این سازمان است.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با تأکید بر اینکه زمین مهمان‌سرای شهرداری‌ها خریداری شده و این مهمان‌سرا را راه‌اندازی خواهیم کرد، افزود: همایش استار آپی گردشگری آینده را با حضور ۱۳۰ نخبه برگزار کردیم و بازخورد عملکردی خوبی داشت از داخل آن رویداد پلت فرم مدیریت هوشمند حمل و نقل را فعال کردیم و با اسنپ و تپسی رقابت می‌کند.

به گفته وی رسانه‌ها مدیرانی که فعال نیستند را به چالش بکشد و قطعاً امروز رسانه‌ها می‌توانند سازمان‌ها را شیشه‌ای کنند.

انتهای خبر/224224
برچسب ها: شیراز ، شهرداری ، سازمان
نظرات بینندگان