کد خبر: ۳۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲

ثبت نام 41 نفر کانديداي انتخابات شوراي شهر شیراز در روز اول/ 8 نفر زن و 33 نفر مرد

تا پايان ساعت اداري روز اول ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری ، تعداد 41 نفر جهت کانديداتوري انتخابات شوراي شهر ثبت نام کرده اند که از اين تعداد 8 نفر زن و 33 نفر مرد هستند.

به گزارش شیرازه، رئيس‌ستاد انتخابات شهرستان شيراز با توجه به افزايش تعداد اعضاي شوراها پيش‌بيني کرد: در سال جاري بين 700 تا 800 نفر در انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان شيراز كانديدا شوند. فرماندار شیراز در حاشيه بازديد از ستاد انتخابات نامزدهاي شوراها در اولين روز آغاز ثبت نام از نامزدهاي انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران گفت: دوره چهارم  انتخابات شوارها را در 6 شهر و 156 روستاي شهرستان شيراز با همراهي و مشاركت حداكثري مردم، برگزار خواهيم كرد. جواد زرين‌كلاه از داوطلباني كه قصد ثبت‌نام در اين دوره از انتخابات شوارها را دارند، درخواست کرد: به دليل وقت‌گير بودن مراحل ثبت‌نام و احتمال وجود نقص در مدارك، حتما در روزهاي اول به فرمانداري شيراز و بخشداري‌هاي شهرهاي تابعه مراجعه و نام‌نويسي كنند. وي با بيان اينكه همه امكانات و شرايط براي برگزاري يك انتخابات باشكوه و حضور حداكثري مردم فراهم است، تصريح كرد: حضور فرد دواطلب در مرحله نام‌نويسي در فرمانداري‌ يا بخشداري‌‌ها الزامي است. فرماندار شهرستان شيراز بيان داشت: در اين دوره حداقل سن براي داوطلبان بايد 25 سال تمام باشد.

زرين‌كلاه با يادآوري اينكه تمهيدات لازم براي تامين امنيت انتخابات همچون ديگر دوره‌هاي انتخابات، انديشيده شده است، گفت: مشمولين ماده 28 قانون انتخابات بايد قبل از ثبت‌نام حتما از پست و سمت خود استعفا داده باشند، اما نيازي نيست مانند انتخابات مجلس اين استعفا 6 ماه قبل انجام شده باشد، استعفانامه حتي اگر به تاريخ روز ثبت‌نام هم باشد، پذيرفتني است.
وي با يادآوري اينكه شيراز توان برگزاري انتخابات مكانيزه را دارد و اين موضوع را در مرحله دوم انتخابات مجلس عملا اثبات كرده است، گفت: اولين موضوع مشاركت حداكثري مردم در اين دوره از انتخابات است كه همه در اين خصوص وظيفه دارند.
زرين‌كلاه رسانه‌ها را مهمترين و تاثيرگذارترين ابزار در افزايش مشاركت مردم در انتخابات دانست و گفت: اميدواريم امسال، شاهد خلق حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري با انتخاباتي باشكوه باشيم.
ثبت نام 41 نفر کانديداي انتخابات شوراي شهر شیراز در روز اول
به گزارش خبرنگار شیرازه تا پايان ساعت اداري روز اول ثبت نام از متقاضیان، تعداد 41 نفر جهت کانديداتوري انتخابات شوراي شهر ثبت نام کرده اند که از اين تعداد 8 نفر زن و 33 نفر مرد هستند. همچنین از اين تعداد6  نفر داراي مدرک دکترا، 31 نفر ليسانس و 4 نفر فوق ليسانس مي باشند. که کوچکترین فرد ثبت نام شده در روز اول خانم ن.ج متولد 1365 دارای فوق لیسانس معماری است که هدف خود را توسع فعالیت های عمرانی در سطح شهر عنوان کرد.
انتهای پیام/523
نظرات بینندگان