کد خبر: ۵۲۷۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت گاز فارس در چهارمین «زنگ حساب شیرازه»؛

پتروشیمی درشت‌ترین بدهکار گازی استان است/ 35 سال است که حق ماموریت نمی‌گیرم

هوشنگ محمدی در چهارمین زنگ حساب شیرازه پاسخگوی سوالات شما مخاطبان محترم بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیــرازه؛ «چهارمین زنگ حساب شیرازه» که هفته گذشته برای هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس به صدا در آمده بود٬ حالا با پاسخ‌های او به سوالات شما مخاطبان محترم مواجه شده تا این قسمت از زنگ حساب هم رو به اتمام باشد. خبرنگار شیرازه در جلسه‌ای حضوری با محمدی٬ سوالات را مطرح کرد و پاسخ‌های او را شنید که در ادامه می‌آید؛


تشکر می‌کنم از مدیریت و دست‌اندرکاران شیرازه که در خصوص نیازهای مردم پیگیر هستند و عامل ارتباط مردم و سازمان‌ها می‌باشند، آن‌هم بدون توقع و چشم‌داشتی. این یک ارزش است.

سلام خدمت جناب آقاي محمدي و همكاران خدمتكذار وي در شركت گاز استان فارس . خواهشمند است توضيح بفر مائيد گاز رساني به بخش مزايجان و دهستان باغ صفا در شهرستان بوانات در چه مر حله اي قرار دارد . با تشكر.

در خصوص مزایجان، خوشبختانه مطالعات فنی‌اش را امسال شروع کردیم که شامل بازاریابی،‌ نقشه‌برداری، ‌طراحی و توپوگرافی زمین است. این کارها انجام شد. می‌دانید که در هر پروژه‌ای مطالعات فنی‌، 20 درصد پروژه است لذا این 20 درصد در خصوص مزایجان کاملا انجام شده. مرحله بعد تخصیص بودجه بود که این هم انجام شد. حالا در مرحله انتخاب پیمان‌کار هستیم و در هفته گذشته نامه‌ای به ارشاد نوشتیم که مناقصه این پروژه را در روزنامه‌ها منتشر کند. انشاء الله سال آینده کار اجرایی شروع می‌شود البته به شرط آن‌که در دو ماه و نیم مناقصه‌گذاری، برنده داشته باشیم که اگر برنده نداشته باشیم مناقصه باید تجدید شود. پس از مشخص شدن پیمان‌کار هم امکانات فنی پیمان‌کار باید بررسی و تجهیز شود که برای این هم حداکثر یک ماه در نظر گرفته‌ایم. اگر این موارد انجام شود، در پایان ماه خرداد کار حفاری در مزایجان باید شروع شود. در خصوص باغ صفا، شرایط آن‌جا فاقد توجیه فنی - اقتصادی است ولی ما تلاش می‌کنیم، نماینده آن‌جا هم پیگیر است. تلاش می‌کنیم با توجه به فضای سردسیری آن‌جا عملیات گازرسانی آن‌جا را هم شروع کنیم. سال آینده در برنامه داریم.

آقای محمدی چرا در شهرستان فراشبند حتی یک روستای آن گازکشی نشده است؟ آنهم شهری که در کنار پالایشگاه معروف آغار دالان قراردارد.

فکر کنم اطلاعات این سوال غلط است. در فراشبند در 7 یا 8 روستا فرایند گازرسانی داریم . روستاهای عباس‌آباد، قنبرآباد، بلوط‌ آباد و ... در دست اجراست.

جسارتا میخواستم بدانم چرا شرکت گاز استان در پروژه پل طبقاتی میدان معلم همکاری لازم را با شهرداری به عمل نمی آورد و پروژه را معطل خود کرده است؟؟ زمان زیادی از کلنگ زنی و شروع پل طبقاتی میدان معلم گذشته و تاکنون بدلیل همکاری نکردن برخی اداره ها و مخصوصا اداره گاز، پروژه تنها پیشرفتی 9 درصدی را تجربه میکند. خواهشمندم پاسخ فرمایید و دستور لازم را مبنی بر همکاری شرکت گاز با شهرداری برای اجرای هرچه سریع تر پل عظیم میدان معلم، مبذول و ارائه کنید.

ما خیلی علاقمند هستیم که در استان و به خصوص مرکز استان، پروژه‌های عمرانی سرعت بگیرد. بعضا می‌بینیم فصل زمستان است و قطع کردن یک لوله می‌تواند گاز یک طیف زیادی از مشترکین را قطع کند. در میدان معلم هم یک لوله اصلی است و اگر آن را قطع کنیم،‌ با توجه به این‌که عملیات هم یک روز نیست و یک ماه یا دو ماه کار دارد، باعث اذیت کردن مردم می‌شود. از طرف دیگر با شهرداری تعاملاتی داریم. یک‌جا به آن‌ها کمک می‌کنیم، یک‌جا آن‌ها باید به ما کمک کنند، یک جا بحث منابع است و ... شهرداری بیاید و پیمان‌کارانی که شرایط فنی داشته باشد را ما معرفی می‌کنیم و او انتخاب کند و تحت نظارت عالیه شرکت گاز کار به جلو برود.

پارسال قبض ما 15000 تومان بود اما امسال با همان مصرف 92000 تومان مگر تورم چقدر است؟

چه ماهی بوده است؟ سرمای امسال با سال گذشته فرق داشت. در قبض گاز که امسال تفاوتی ایجاد نشده است فقط مبلغی روی قسمت عمومی و نه گازبها آمده است. در کلیت اما تفاوتی صورت نگرفته است. باید جزئیات بیشتری مطرح می‌شد.

شما موضوع طرح تکریم ارباب رجوع رو اصلا شنیده اید... میتوانید چند نفر رو نامحسوس به ادارات شرکت گاز بفرستید و از رفتار بد کارکنانتان با خبر بشوید.

متشکرم از این ارباب رجوع عزیز که پیشنهاد داده است. اگر هم کسی در حوزه کاری ما بد برخورد کرده، ‌من همین‌جا به عنوان مدیرعامل شرکت گاز استان عذرخواهی می‌کنم. پیشنهاد ایشان را هم عملی می‌کنیم. البته این مسئله عمومیت ندارد و ای کاش منطقه‌ای که در آن رفتار بدی با ارباب رجوع شده بود هم ذکر می‌شد. خود بنده چندی قبل در اتفاقات گاز به مردم زنگ زدم و گفتم مدیرعامل شرکت گاز هستم و از آن‌ها پرسیدم که آیا از برخورد کارکنان ما راضی بوده‌اید؟ هر وقت زنگ زدم،‌ تشکر بوده.

جناب اقای محمدی چرا پس از گذشت 35 سال از انقلاب ما توانایی صادرات گاز به پاکستان را داریم اما روستا های 40 کیلومتری شهر شیراز بخش زرقان فاقد گاز می باشند ؟

اولا قسمت اول این سوال در حوزه ملی است و خارج از حوزه مسئولیتی ما. در حوزه مسئولیت ما، یک قانونی داریم که می‌گوید در شعاع حداکثر 15 کیلومتری و جمعیت روستاهایی که بالای 20 خانوار باشد باید گازرسانی صورت بگیرد. لذا روستاهایی که این شرایط را داشته باشند را با نمایندگان مجلس اولویت بندی کرده‌ایم و بر اساس بودجه‌ای که دولت تخصیص می‌دهد،‌ کار را انجام می‌دهیم.

سلام .از جناب محمدی خواستم بپرسید.در شهرستان ارسنجان تنها 8روستا هممرز باشهرستان مرودشت گاز ندارد دلیلش چیست وگازکشی کی اغاز میشود؟

در خصوص ارسنجان،‌ما تعدادی روستا را بررسی کرده‌ایم و امسال و سال آینده می‌گذاریم‌اش در کار اجرا و مناقصه گذاری. دلیل‌اش این است که محدودیت منابع وجود دارد. منابع مالی ما یک حدی دارد و از آن چارچوب نباید تخطی بکنیم. البته محدودیت مقرراتی هم مهم است.

چرا روستای شاپورجان کرونی که تا شهر 3کیلومتر فاصله دارد گاز کشی نمیشود؟

گازکشی شده و در دست اجراست،‌ اما عواملی در این خصوص مطرح است. معارضین که از خود مردم هستند،‌ جلوی کار را گرفته‌اند. باغاتی که در مسیر داشتیم، مشکل عملی‌ای که برای پیمان‌کار به وجود آمد تا جایی که تاسیسات پیمان‌کار به سرقت برده شد و مسائلی این چنینی،‌ در این مساله موثر بوده‌‌اند. پیمان هم که از زمان خودش گذشت دیگر منقضی می‌شود و ما مجبوریم یک پیمان جدید و یک پیمان‌کار جدید داشته باشیم. از 9 روستا در آن‌جا، در 6 روستا بزودی گاز تزریق می‌شود در سیستم. سه روستا هم مشکل دارد که آن‌هم نیاز به این دارد که اداره راه در قسمتی ازاین مسیر ورود کند چون به صورت اجتناب‌ناپذیری، ‌ما راه دیگری نداریم و مجبوریم مجوز بگیریم. چندین جلسه با فرماندار گرفتیم و از اداره راه پیگیری کردیم و صورت جلساتی کردیم که قرار است بتوانیم مجوزی را با هماهنگی فرمانداری از اداره راه و ترابری بگیریم تا بتوانیم برای سه تا روستا کار را انجام دهیم. شاپورجان، سید صفری و کیان آباد این مشکل را دارند و فقط برای اینکه وصل بشود نیاز به مجوز اداره راه داریم.

دو سال و اندی پیش عملیات شبکه گذاری داخلی گاز روستای مهرنجان در شهرستان ممسنی انجام گرفت و قرار بود در تابستان 1391 کار گازرسانی به این روستا پایان پذیرد؛ ام متأسفانه با وجود سردسیری بودن این منطقه و جمعیت بالای آن به بهانه های بنی اسرائیلی هنوز این مهم اتفاق نیفتاده این درحالیست که روستاهایی با جمعیت خیلی خیلی کمتر و گرمسیری شهرستان در حال بهره مندی از این نعمت هستند. علت چیست؟ این هم رابطه ایست ؟

کار از طریق ما انجام شده،‌ پیمان‌کار هم مشخص شده و مشغول به کار است. اما حالا بحث محیط زیست مطرح است. تنها جایی که می‌توانیم ایستگاه را در آن‌جا تاسیس بکنیم، همان مکانی است که اداره محیط زیست جلویش را گرفته. این موضوع در دفعات مختلف با فرماندار و نمایندگان مجلس مطرح شده تا مشکلات رفع شود. الان مشکل مشکل زیست محیطی است و کار از نطر ما مشکلی ندارد این ها هم یک عواملی است که به عنوان عوامل تعطیل کننده و کند کننده کار که هزینه ما را بیجا افزایش می‌‌دهد مطرح است و این مسائل ما را مکدر می‌کند. ما انتظار داریم از فرماندار محترم،‌ از نماینده محترم و ‌از اداره کل محیط زیست استان که مجوز را بدهد تا ما کار را تمام کنیم. آن‌ها می‌گویند شما از این روستا باید یک فاصله خاصی را داشته باشید. این فاصله به صورت اجتناب‌ناپذیر است چون دیگر راهی نداریم که بخواهیم عقب برویم و ایستگاه را جایجا کنیم چون آن‌جا کوه است و رودخانه. مسئولین سیاسی استان هم پیگیر شوند تا ما این ایستگاه را بزنیم. زدن این ایستگاه منفعتش به خود محیط زیست می‌رسد چون مردم دیگر نمی‌روند درختان را قطع کنند.

علت کم کاری بیمانکاران و قراداد بستن دوباره با بیمانکاران کم کار چیه؟

در سه سال گذشته به خاطر تغییراتی که در نرخ ارز به‌وجود آمد، ‌پیمان‌کاران دچار مشکل شدند. ان‌ها در زمان گذشته یک قراردادی بسته بودند اما در زمان نوسانات ارز و تغییر قیمت کالاها باعث شد تا خیلی از پیمان‌کاران آسیب دیدند و میل به کاری نداشتند. ما هم که نمی‌توانیم تهدید بکنیم؛‌ می‌گوید آقا ضمانت نامه‌ات را بردار، من دیگر نمی‌‌خواهم این کار را بکنم. خیلی از پیمان‌کاران دچار این موضوع شدند. تقریبا ما مجموع پیمان‌هایی که در سطح استان داشتیم فعال شده و تمام شدند. حالا یکی دو سه مورد است که پیمان کار همراهی نمی‌کند. آن‌ها را هم مجبوریم که فسخ کنیم یا خاتمه دهیم و پیمان‌کار جدید بگیریم. اما اگر پیمان‌کاری به تعهدات قراردادی‌اش عمل نکند، دستگاه نظارتی ما قطعا برخورد می‌کند.

با سلام اقای محمدی تو را به خدا مردم محروم بخش سورنا شهرستان رستم را دریابید آخه آنها هم انسان هستند کی گازکشی به آنها انجام میشه بعضی از مسئولین هم از معاون شرکت گاز کشور پیگیری کردند اما خیلی تو استان همکاری نشد.

این‌جا فاصه‌اش با لوله گاز زیاد است. زمانی که طراحی کردند توجیه نداشته ولی باز هم از یک مجموعه دیگر که بخشی‌اش فکر کنم بخورد به گچساران باید انجام بشود.

سلام جناب آقای مدیر کل آقای مدیر کل یک سری به شهرستان فیروزآباد بزنید ببینید رییس اداره گاز فیروزآباد و بی توجهی کارمندان نسبت به مردم چه جوری سرو صدای مردم را بالا آورده فکری به حال مردم فیروزآباد کنید اصلا کارهای مردم را پیگیری نمیکنند .

من در این مدت کمتر از یک سال که به فارس آمده‌ام، چهار سفر به فیروزآباد داشته‌ام یعنی می‌شود گفت ما در جای‌جای استان با حدود بیست نفر از روسای واحدها، 120 تا 130 سفر داشته‌ایم؛ بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌ها. شرق و غرب و شمال و جنوب استان را مورد به مورد،‌ هر شهرستانی را سه الی چهار بار رفته‌ایم و با نمایندگان و فرمانداران محترم و دیگر مقامات محلی جلسه گذاشته‌ایم و مسائل بررسی کرده‌ایم. با مردم و ... شرایط خیلی مطلوب بوده اگر یک مورد هم کم و زیاد است باز ما بررسی می‌کنیم.

تا به حالا 15 بار رفتم اداره گاز هنوز موفق به دیدار رییس اداره گاز نشدم ،معروف هست به رییس تلفنی ،مسول دفترشون شماره تلفن میدن میگن زنگ بزنید بهشون .این است قانون ریاست بودن. پس مردم چی؟ کار من هنوز انجام نگرفته و گفتن برو بعد از عید بیا .....

اگر اطلاعات دقیق داده شده بود بهتر بود. حدود 100 اداره در استان داریم. در هر اداراه‌ای هم باز ادارات مختلف داریم. لذا من نمی‌دانم در این همه اداره به سراغ کدام یک بروم. اگر بازتر فرموده بودند،‌ می‌شد پیگیری کرد.

سیستم‌‌های نظارتی شما در این زمینه فعال هستند؟

بله. خیلی قوی. هم محسوس و هم نامحسوس.

آقای محممدی لطفا بفرمائید چرا به روستاهای تربرلابیشه, تربرجعفری , تربر سادات و علی آباد سه تلان از توابع بخش مرکزی شیراز گازرسانی انجام نشده است. این درحالی است که به همه روستاهای منطقه داریون و خرامه گازرسانی شده است اما به این 4 روستا که هم مسیر مابقی هستند نه؟؟ و علی رقم مکاتبات و نامه نگاریهای مختلف صورت گرفته هنوز در مرحله تخصیص اعتبار مانده است؟

گازرسانی در اولویت برنامه‌ای نبود ولی اسنادش را آماده کرده‌ایم که سال بعد اگر تامین بودجه بشود، کارش انجام شود.

سلام خدمت جناب آقای محمدی : با تشکر از زحمات جنابعالی میخواستم بدونم عملیات گاز رسانی به ۱۰ روستای منطقه گمبان از شهرستان ارسنجان کی اجرایی میشه؟ مردم خیلی دارن اذیت میشن و از ما به عنوان شورا محل پیگیر قضیه هستن . چه جوابی به مردم بدیم . خودتون از وضعیت این منطقه اطلاع دارین . واقعا مردم برای تهیه سیلندردگاز تو مضیقه هستند . طبق جلسه ای که با حضور جنابعالی و مهندس برومند در فرمانداری ارسنجان برگزار شد قول دادین طرح مطالعاتی اون تا ۲۲ بهمن امسال تکمیل و بقیه مراحل کار انجام بشه . الان وضعیت طرح در چه مرحله ای می باشد . مردم بعضا مجبورن برا پخت و پز غذا و ... از چوب درختان جنگل استفاده کنندکه باعث وارد آمدن لطمات جبران ناپذیر به عرصه های طبیعی میگردد . خواهشمندایم پیگیری بفرمایین . با تشکر و سپاس.

براساس قول‌مان عمل کردیم و طرح مطالعاتی را انجام می‌دهیم. انشاء الله در صورتی که امکان گازرسانی داشته باشد سال آینده کارش در دستور کار قرار می‌گیرد؛ در صورتی که منابع کافی داشته باشیم و امکان گازرسانی وجود داشته باشد.

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای محمدی جناب آقای محمدی بنده مشکلی در اداره گاز شهرستان فیروزآباد داشته ام با توجه به مراجعات فراوان به این اداره و نبودن رییس این اداره و با اظهار داشتن کارمندان که فقط شما تلفنی کارتان حل میشود آیا این کار در نظام جمهوری اسلامی ایران کار درستی است یا اینکه چرا اصلا ایشون اومدن فیروزآباد همون شیراز یا هرجای دیگری مستقر میشدن و با تلفن کار مردم را انجام میدادند خواهش میکنم رسیدگی کنید کار من افتاد بعد از عید .

این را حتما بررسی می‌‌کنیم.

هزینه انشعاب گاز برای هر مشترک چقدر است؟ به چه کسانی تخفیف می دهید؟

ما حق اشتراک می‌گیریم و هزینه‌ها هم البته برمبنای نوع کنتور است. معمولا کنتورها بر اساس ظرفیت‌ها است که آن‌ هم را شرکت ملی گاز ایران به صورت سراسری برای همه ابلاغ می‌کند. این موارد چیزی نیست که ما بخواهیم کم یا زیادش بکنیم.

کدام نهاد یا اداره فارس، بیشترین مصرف گاز را دارند و کدام بدهکارترینند؟

900 میلیارد تومان طلبکاریم. سازمان‌ها، ‌صنایع، CNG ها، نیروگاه‌ها،‌ پتروشیمی‌ها و ... بدهکار هستند. پتروشیمی بدهکارترین و درشت‌ترین بدهکار ما است! اهرم فشار ما هم قطع کردن است که آن هم همیشه نیست و یک زمانی اگر اوقات‌مان تلخ شود این کار را می‌کنیم!

برخی معتقدند گار سی ان جی برخی جایگاه ها در شیراز بیشتر هواست تا گاز. شرکت گاز ایا به ایین جایگاه ها سرکشی می کند؟

این حرف منطقی نیست. اگر هوا در گاز باشد، عامل انفجار خواهد بود. این امکان‌پذیر نیست؛ نه از منظر فنی و نه از منظر منطقی و فلسفی!

مهمترین کار شرکت گاز فارس در سال 92 چی بوده؟ حقوق شما چقدر است؟ ماشین شخصی شما چیه؟

مهم‌ترین کار؛ گازرسانی به 450 روستا را در دست اجرا و اقدام قرار داریم. در طی 50 سال از سال 42 تا 92، 600 روستا زیر پوشش رفت ولی در سال 92، 450 روستا مورد اقدام قرار گرفت. 25 شهر در دست اجرا و اقدام است. نزدیک به 100 هزار مشترک تحت پوشش قرار گرفته است. تعداد 130 سفر را در نقاط مختلف استان به همراه هیئت رئیسه و جمعی از مسئولین داشتیم. در دولت تدبیر و امید یکی از سازمان‌‌هایی که نقش برجسته و خدمات خوبی را در استان ارائه داد، شرکت گاز استان است. نگه‌داشت سیستم گاز کل استان با دارا بودن بیش از یک میلیون مشترک بدون این‌که کوچک‌ترین مشکلی در زمستان داشته باشیم هم نقطه قوت دیگر است. در برف سنگینی‌ که خدمات اکثر سازمان‌ها را تحت الشعاع قرار داد، شرکت گاز خم به ابرو نیاورد. ما ابدا قطعی گاز نداشتیم. اگر کسی گفت قطعی داشتیم، اطلاعات غلط داده. افت فشار هم نداشتیم البته خودمان برخی جاها را برای تقویت سرشاخه‌های استان‌های شمالی و غربی، محدود کردیم که آن‌ها هم صنایع بودند نه منازل. البته در قرارداد با صنایع هم می‌گویئم که به شرطی به شما گاز می‌دهیم که دو ماه در سال در اوج سرما بتوانیم گاز را قطع کنیم. شاید برای شما جالب باشد که همیشه قبل از رسیدن زمستان، مانور داریم. حتی کسی که کار غیرفنی هم می‌کند باید در این مانور حضور داشته باشد، ‌لذا غافل‌گیر نمی‌شویم. یکی از افتخارات شرکت گاز در برفی که آمد، سربلندی‌اش بود که گاز هیچ منزلی قطع نشد در حالی که آب و برق به مشکل خوردند و شهر به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شد و عملا شهرداری دچار مشکل شد.

در خصوص حقوق و ماشین هم ماشینم سوزوکی ویتارا است، حقوق پایه‌ام هم دو میلیون و خورده‌ای است. البته حق ماموریت هم نمی‌گیریم.

البته حق ماموریت‌ها هم کمی در استان ما مشکل‌ساز شده است!

من الان دعوت می‌کنم از دستگاه‌های نظارت و کنترلی. بنده سی و پنج سال است در این مملکت کار می‌کنم فقط یک بار سه یا چهار روز حق ماموریت گرفته‌ام و آن را هم یک شخص دیگری برایم فرم پر کرد.

چرا سهم فارس از دو درصد نفت و گاز با وجود تامین بخش اعظمی از گاز کشور پایین است؟

این را من تخصیص نمی‌دهم بلکه از طرف استانداری انجام می‌شود. ارتباطی به شرکت گاز ندارد.

قیمت گاز در سال اینده چقدر گران می شود؟

هنوز دولت چیزی اعلام نکرده است.

حدس و گمانی نمی‌شود زد؟

اظهار نظر نمی‌کنم.

بزرگترین منطقه و بخش شهرستان ممسنی ( ماهور میلاتی)ی سالها چشم انتظار اجرای پروژه گاز رسانی به این منطقه هستند. آیا در زمان مسئولیت جناب عالی این کار صورت می گیرد؟

انشاء الله حتما سال آینده پیمان کار انتخاب می‌شود و کار البته به شرط تامین منابع مالی پیش می‌رود. طرح‌های مطالعاتی هم انجام شده و الان در دستور کار ماست.

شائبه‌های موجود را در موضوع واگذاری پروژه‌ها به پیمان‌کاران می‌دانید؟ برای رفعش چه سیستم نظارتی تعریف شده؟

ما هرچه پیمان داریم در روزنامه‌های کثیرالانتشار وارد می‌شود. پیمان کاران قیمت می‌دهند. در کمیته‌ای با عنوان کمیسیون مناقصات با حضور دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی، دامنه قیمت مناسب را انتخاب و ابلاغ می‌کنیم. همه این پیمان‌ها و اسناد را می‌توانیم در اختیار تمام دستگاه‌های نظارتی و کنترلی قرار بدهیم. الان ما از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی، ‌سازمان حسابر‌رسی داخلی، سازمان حسابرسی اقتصاد و دارایی کشور، و ... همه این سازمان‌ها دعوت می‌کنیم اگر بخواهند این پرونده‌ها را در اختیارشان می‌گذاریم. الحمدالله یکی از سازمان‌هایی که بسیار موفق است و سلامت دارد، شرکت گاز استان فارس است.

وضعیت نیروهای پیمان‌کاری نواحی و استان به کجا رسید؟ مصوبه دولت قبلی به کجا رسید؟

در خصوص آن چیزی که دستور العمل شد وبه شرکت‌های گاز استان ابلاغ شد،‌بند به بند اجرا شده. در حوزه نیروهای ارکان ثالث یا پیمان‌کاری یا قراردادی، ‌یک قانونی هست که امور اداری ما بر اساس آن ضوابط اقدام کرده‌ ولی یک سری محدودیت‌هایی هست که امکان پذیر نیست.

و سخن پایانی شما؟

از این‌که زحمت می‌کشید و پیام مردم را به ما انتقال می‌دهید و برای شفاف سازی اذهان مردم عزیر استان، شرایط را فراهم می‌کنید تا ما برخی واقعیت‌ها را بیان کنیم تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آقای
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
دروغه گاز خونه ما تو اکبرآباد دو روز قطع بود!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
آغا چه خبره چی دارین میگین؟ کجا همه روستاهای خرامه گاز داره؟ اول تحقیق کنین بعد بگین. از کل روستاهای خرامه فقط معزاباد جابری گاز داره....
مزایجانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام شیرازه جان ممنون از پیگیری شما
http://yas58.parsiblog.com/Posts/317/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%B4%D9%8A%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%87+%D9%88+%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8+%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84+%DA%AF%D8%A7%D8%B2+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/