کد خبر: ۵۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳

ارتش آماده انتقال پادگان‌های خود از شهر شیراز است

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: ارتش برای انتقال پادگان‌های خود از شیراز در مقطعی آماده بود که به دلیل برخی مشکلات مالی در شهرداری این شهر این کار به تعویق افتاد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، امیر دکتر حسین محمدی صبح امروز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران با موضوع روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و خودکفایی قرار دارد.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروز ارتش با رویکرد دانش‌بنیان به دنبال ارتقای قدرت خود است.

وی گفت:‌ امروز ارتش تمام تسلیحات و ابزارهای مورد نیاز را از کوچک تا بزرگ با همکاری وزارت دفاع و دانشگاه‌های کشور تولید می‌کند.

محمدی افزود: این خودکفایی و اقتدار دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای ارتقای امنیت و حفظ استقلال کشور است.

وی تصریح کرد: وجود نیروی انسانی متخصص، متعهد و مسئولیت‌پذیر از ویژگی‌های دیگر ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم و در راه آرمان‌های انقلابی بوده است و در دوران دفاع مقدس نیز با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی رژیم بعث ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در دوران بعد از دفاع مقدس نیز فرزندان مردم در ارتش با اقتدار حافظ تمامیت ارضی و استقلال کشور هستند.

محمدی در ادامه با اشاره به 29 فروردین‌ماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است، ابراز داشت: برنامه‌های مختلفی برای پاسداشت این روز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، دیدار با خانواده شهدا، غباررویی مزار شهدا،‌ اجرای برنامه سقوط آزاد با تجهیزات تولید داخل، ‌تجلیل از جانبازان و بازنشستگان و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

مشکل مالی شهرداری مانع انتقال پادگان‌ها شد

محمدی در ادامه با اشاره به همکاری ارتش برای انتقال برخی پادگان‌ها از شهر در راستای رفع مشکلات تصریح کرد: ارتش برای این امر در مقطعی آماده بود که به دلیل برخی مشکلات مالی در شهرداری این کار به تعویق افتاد.

وی گفت: به هر حال برای این انتقال زیرساخت‌های مهمی لازم است تا بتوان به درستی و بر اساس منافع عمومی و کشور انتقال را دنبال کرد.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد در ادامه همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر برگزاری مانور نیروهای ارتش این استان در نصرآباد اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل برخی سیاست‌های مدیران وقت این استان این مانور که توسط یگان‌های فارس با همکاری یگان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود از فارس خارج شد.

وی بیان کرد: این مانور می‌تواند در استان فارس برگزار شود اما مسئولان وقت به دلیل بروز مشکلی در دارنگون ترجیح دادند به جای حل مشکلات صورت مسئله را پاک کنند.

محمدی در پایان با اشاره به برگزاری رژه بزرگ ارتش در روز جمعه این هفته به مناسبت روز ارتش در بلوار استقلال شیراز از مردم خواست تا با حضور خود موجب دلگرمی فرزندان خود در ارتش شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان