کد خبر: ۵۹۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

«به جهنم» از سایت ریاست‌جمهوری حذف شد + عکس و فیلم

رئیس‌جمهور در سخنان نسبتا تندی به منتقدان توافق ژنو و مذاکرات هسته‌ای حمله کرد و آن ها را بزدل سیاسی خواند!
رئیس‌جمهور صبح امروز در سخنان نسبتا تندی خطاب به منتقدان توافق ژنو و مذاکرات هسته‌ای گفته بود: خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید. این جمله در خبر مشروح سخنان روحانی در سایت ریاست‌جمهوری حذف و تغییر کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از رجانیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز مهمان مرکز مطالعات وزارت امور خارجه بود تا برای سفرا و رؤسای نمایندگانی‌های ایارن در خارج از کشور سخنرانی کند.
 
او در این نشست در حوزه های مختلف اظهار نظر پرداخت و سخنان مهمی در نقد انتقاد منتقدان به توافق هسته‌ای و مذاکرات با 5+1 پرداخت.
 
رئیس جمهور امروز در مهمترین بخش از سخنانش، بدون اینکه اشاره به شخصی بکند، برخی را "بزدل سیاسی" خطاب کرد و گفت: یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.

 دانلود

"عده‌ای در داخل تعامل‌هراسی می‌کنند و می‌گویند چرا به یک خارجی نزدیک شدید؟ می‌گویند خارجی‌ها الکتریسیته خطرناکی دارند، به آنها نزدیک نشوید! یک آقایی می‌گوید هر موقع با خارجی‌ها مذاکره کردیم دچار شکست شدیم. این همه امام و رهبری فریاد زدند خودباوری و اعتماد به نفس؛ این است اعتماد به نفس افرادی که تعامل‌هراسی می‌کنند"؛ این هم بخش مهم دیگری از سخنان امروز رئیس جمهور در جمع سفرای ایران در خارج از کشور بود.
 
اما، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری سخنان امروز حجت‌الاسلام روحانی را در دو بخش برگزیده سخنان و مشروح سخنان رئیس‌جمهور منتشر کرده است اما یکی از تندترین بخش از سخنان رئیس جمهور که خطاب به منتقدان مذاکرات هسته‌ای گفته بود، "خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید" را حذف و به جای آن این جمله به این شکل تغییر داده است: "بروید یک جای گرم برای لرزه تن‌تان پیدا کنید".

جمله روحانی در خبر اول سایت ریاست جمهوری


 

 جمله رئیس‌جمهور در مشروح سخنان تغییر کرده است



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
0
زبان حال رئيس جمهور:
من از بيگانگان هرگز ننالم
كه هر چه با من كرد آن "آشنا" كرد...
چرا عاقل كند كاري كه....
محمد
-
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
0
البته حرف بسیار به جایی زده بود. عالی بود