کد خبر: ۶۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
فرمانده ارشد ارتش در فارس:

شهرداری زمین بدهد تمام پادگان ها را از شهر خارج می کنیم

این نیرو آمادگی دارد که با اختصاص زمین از سوی شهرداری تمام پادگان‌های خود را به خارج از شهر منتقل کند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم حسین محمدی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان و امام‌جمعه شیراز و خانواده معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی فرماندهان و مسئولان نظامی در دانشگاه‌ها پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه ازجمله برنامه‌های روز ارتش در فارس است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده‌های کارکنان این نهاد در دوران دفاع مقدس، افراد بازنشسته و پیشکسوت، برگزاری رژه نیروهای مسلح در بلوار استقلال در ساعت هشت صبح از دیگر برنامه‌های روز ارتش در این استان است.

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با 48 هزار شهید، 270 هزار جانباز و 20 هزار قطع نخاعی با خلق حماسه در دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین کارنامه‌ها را در مقابله با تجاوز بعثی‌ها دارد.

امیر محمدی نقش مقام معظم رهبری را در مقابله با توطئه‌های استکبار به‌ویژه گروه‌های تکفیری تعیین‌کننده ارزیابی کرد و گفت: برای تحقق فرمان‌های مقام معظم رهبری در سال همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان باید بیش از گذشته کوشا باشیم تا دسیسه‌های استکباری به شکست انجامد و ایران اسلامی سرفراز میدان باشد.

وی اضافه کرد: رسانه ملی باید نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها را اطلاع‌رسانی کند و تعامل خوب و تنگاتنگی درزمینهٔ انعکاس فعالیت‌های نیروهای مسلح داشته باشد.

فرمانده آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت نیروهای نظامی و ارتش استان فارس نسبت به دیگر نیروها به‌ویژه زرهی، پیاده، پشتیبانی و هوایی از موقعیت بالایی برخوردار است و همواره آماده هرگونه جان‌فشانی در راه انقلاب اسلامی است.

امیر محمدی در مورد انتقال پادگان‌های نظامی به خارج از شهر شیراز گفت: این نیرو آمادگی دارد که با اختصاص زمین از سوی شهرداری تمام پادگان‌های خود را به خارج از شهر منتقل کند.


نظرات بینندگان