کد خبر: ۶۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
امام جمعه بوانات:

آقای وزیر وعده شما به سر رسید/ بیمارستان بوانات را کامل کنید

انتظار ما از اين وزارتخانه افتتاح کامل بيمارستان بوانات به عنوان حداقل خواسته هاي بهداشتي مردم اين منطقه از کشور است.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانیه لوزان، غرب را غیر قابل اعتماد دانست و اظهار داشت: جداي از فرمايشات مقام معظم رهبري که فصل الخطاب همه قيل و قالهاست، بايد پايان اين مذاکرات و زمان امضاي توافق، اعلام پايان لغو تحريم‌هاي ظالمانه نسبت به ملت بزرگ ايران باشد.

امام جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه ها روز ارتش را به دلاورمردان حفظ کشور تبریک گفت  و افزود: دوم ارديبهشت نيز يادآور تدبير حكيمانه ديگري از امام خمينى(ره) در تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى است كه ايستادگى در برابر ابرقدرت هاى شرق و غرب را سرلوحه كار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسينى را بيش از پيش نصيب ملت غيور ايران كند.

خطیب جمعه بوانات به پایان مهلت وعده افتتاح بیمارستان بوانات به گفته وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: هفته اول ارديبهشت بنام هفته سلامت و با شعار«عزم ملي براي دسترسي عادلانه به خدمات سلامت» ناميده شده است. شعاري که درد دل بيش از سه دهه مردم شهرستان بوانات است.

حجت الاسلام زارع افتتاح بیمارستان بوانات خواسته بحق مردم این شهرستان دانست و تصریح کرد: انتظار ما از اين وزارتخانه افتتاح کامل بيمارستان بوانات به عنوان حداقل خواسته هاي بهداشتي مردم اين منطقه از کشور است و البته با توجه به شعار سال خواستار دسترسي عادلانه به خدمات سلامت هستيم که بايد عرض شود که با کمال تأسف فاصله زيادي با نقاط ديگر داريم.

زارع همچنین صدور قطعنامه شورای امنیت در خصوص مردم یمن را ظالمانه توصیف کرد و افزود: اجراي اين قطعنامه موجب مي شود مردم را از ادامه انقلاب و ريشه کن کردن القاعده باز بدارد البته انصارالله اعلام کرده ما نيازي به واردات سلاح نداريم و قطعنامه مذکور تأثيري بر ما نخواهد داشت. طبق فرموده مقام معظم رهبري يمن باتلاقي براي آل سعود خواهد شد که اميدواريم با نابودي آل منحوس سعود مشکلات منطقه حل و فصل شود.

امام جمعه بوانات با توجه به مشکلات پیش آمده در فرودگاه جده گفت: حال در اين ميان عده اي با ايجاد ذهنيت هاي غلط اصل عمره را زير سوال برده و با تمسک به اينکه چقدر ارز از کشور خارج مي شود و عربها چنين و چنان هستند افکار عمومي را در مقابل يکي از مناسک هاي مهم اسلام قرار مي دهند که اين غلط است. لذا بايد اين مسئله را ريشه اي حل نمود و ملل اسلامي با کمک هم شر آل سعود را از قبلگاه دل مدينه منوره و قبلگاه نماز مکه مکرمه کوتاه کنند که حرمت حرم امن الهي بيش از اين شکسته نشود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
mojtaba
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
0
والو یکی بیاد پیگیری کنه