کد خبر: ۸۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
نماینده تهران در مجلس:

فتنه 88 به اصل مردمسالاری ضربه زد/ نفوذ فکری و فرهنگی خطرناک ترین نوع نفوذ دشمن است

حجت الاسلام نبویان: گفت: مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی، با حضور سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ویژه برجام، در گراش به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از غریو، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی در گراش، با اشاره به ویژگی های فتنه88 گفت: اولین ویژگی فتنه این بود که برای زدن اصل اسلام آمده بود شاید برخی ها فکر کنند ما مبالغه می کنیم اما آشکارا دیدید که شعار جمهوری ایرانی سر می دادند.

وی افزود: مقابله با اصل ولایت فقیه دومین ویژگی فتنه بود و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه که سر می دادند خود گواه این مدعاست. نبویان ضربه زدن به اصل مردمسالاری را دیگر ویژگی فتنه خواند و تصریح کرد: وقتی 40 میلیون نفر پای صندوق های رای آمدند و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کردند، آشوب های خیابانی پیامی جز تعارض با این اصل ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه نفوذ، حضور آمریکا در ایران نیست بیان داشت: اوباما بعد از توافق وین به دنبال مسیر متفاوت برای ضربه زدن است، آمریکا برای تغییر در نسل جوان بسیار برنامه ریزی کرده و این نفوذ به معنای تغییر افکار و باورهای مردم ماست.

نبویان با اشاره به دل بستن آمریکا به به برخی غربگرایان در داخل اظهار کرد: لازمه نفوذ، ورود دشمن به جایی است که ممنوع الورود است، آب نسبت به سقف خانه ممنوع الورود است اما برخی ها که زیر این سقف هستند استدلال می کنند آب روشنایی و مایه رحمت است اما باید توجه کرد اگر آب می خواهیم راهش از راه سقف نیست.

چگونه باید با نفوذ مقابله کرد؟

وی افزود: یک مهندس برای جلوگیری از نفوذ آب به منزل باید با نقش  تخریبی آب، منافذ نفوذ و راههای انسداد نفوذ آشنایی داشته باشد که هم اکنون مهندس حی حاضر انقلاب و کشور؛ مقام معظم رهبری همه اینها را شناسایی کرده است.

این عضو کمیسیون ویژه برجام، نفوذ فکری و فرهنگی، نفوذ سیاسی، نفوذ اقتصادی و نفوذ امنیتی را به عنوان چهار قسم نفوذ قلمداد کرد و اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین نفوذ؛ نفوذ فکری و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: چشم به راه بودن نسبت به سرمایه گذاران خارجی و واردات بی رویه کالا از مصادیق نفوذ اقتصادی است، این در حالی است که اشتغال آفرینی برای خارجی ها باعث بیکاری جوانان ما خواهد شد.

نبویان تاکید کرد: دشمن سعی می کند در زمینه فرهنگی، باورهایی که جامعه را سرپا نگه داشته دگرگون کند.

وی تغییر در باورهای دینی را از مصادیق نفوذ فرهنگی برشمرد و گفت: برخی ها می خواهند اینگونه جا بیندازند که نگاه بدبینانه به غرب عامل عدم رشد و توسعه کشور است اما قرآن، نرم خویی در مقابل دشمن را سفارش نمی کند. این همان نفوذ در باورهای دینی است.

تاکی میخواهیم مرگ بر آمریکا بگوییم؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما با تصمیم خود شاهنشاه را بیرون کردند اما آمریکا او را پناه داد، ما این سوی کره  زمین هستیم و آنها آنسوی کره خاکی و لذا کسی با آمریکا کاری نداشت اما آمریکایی ها بلافاصله تمام پول و دارایی هایی که شاه با خود به خارج برده بود را بلوکه کردند، علاوه بر آن پس از انقلاب و در زمان جنگ، تمام تجهیزات نظامی که شاه از پول همین ملت خریداری کرده بود را مسدود کردند.

وی افزود: آنها خودشان اینطوری می خواستند و رابطه را با ما قطع کردند؛ کودتای نوژه را طراحی کردند، انواع گروهها را در مناطق مختلف کشور به جان ملت انداختند، هواپیمای مسافربری و اسکله های ما را زدند، 8 سال جنگ، انواع ترورها، فتنه های 78 و 88 را و انواع تحریم ها را بر ما تحمیل کردند.

اینک آمریکا باید تمام پول های ما را بدهد و زورگویی را کنار بگذارد و عاقلانه این است که ظلم های خود را جبران کند. و تا زمانی که آمریکا دشمن ماست و از دشمنی دست نکشد و گذشته را جبران نکند مرگ برآمریکا می گوییم.

این عضو کمیسیون ویژه برجام با اشاره به اینکه رهبری با 27 شرط برجام را پذیرفته اند تصریح کرد: رهبری بارها تاکید نموده اند که در صورت فقدان نظارت لحظه به لحظه با خسارت های بزرگ در حال و آینده کشور روبرو خواهیم شد.

وی در ادامه صحبت های خود به تجزیه و تحلیل تفضیلی برجام پرداخت.


سالاد


برچسب ها: نبویان ، گراش
نظرات بینندگان