کد خبر: ۸۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
ستادی که نیاز به حمایت مسئولین دارد؛

ستاد امر به معروف اقلید بدون جا و مکان به کار خود می پردازد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر سه سال است که به صورت رسمی در اقلید شروع به فعالیت کرده است و هم چنان بدون جا ومکان است.
به گزار ش شیرازه به نقل از کلیدفارس؛ستاد امر به معروف ونهی از منکر سه سال است که به صورت رسمی در اقلید شروع به فعالیت کرده است؛ این ستاد با بدحجابی،آلودگی صوتی،ایجاد مزاحمت نوامیس و... برخورد میکند.

سرهنگ پاسدار قاسم قربانی مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اقلید در گفت وگو با خبرنگار ما به اهمیت فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد وافزود: ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اقلید با 10گروه برادر و5گروه خواهر شروع به فعالیت کرد که خوشبختانه این گروه ها به 25گروه تذکر لسانی برادر و15گروه خواهر در سطح شهرستان ارتقاءیافته است.

وی تصریح کرد:عمده فعالیت این گروه ها تذکر لسانی میباشد ودر ایام هفته علی الخصوص عصرها در سطح شهر بصورت گروهی به گشت زنی میپردازند و با تخلفات بدحجابی،ایجادمزاحمت نوامیس،آلودگی صوتی و... برخورد میکنند.

قربانی ادامه داد: در صورت مشاهده جرم مشهود گروه های تذکر لسانی با همکاری نیروی انتضامی موضوع را پیگیری وبرخورد میکنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های تذکر لسانی در تفرجگاه ها،بقعه های متبرکه و... گشت های تذکر لسانی خود را در راستای تامین امنیت منکرات انجام میدهند وتاکنون بیش از 50هزار تذکر لسانی در مجموعه شهرستان توسط گروه های تذکر لسانی بصورت ماموریتی صورت گرفته است.

شایان ذکر است که هیچگونه بودجه ای از سوی مسئولین در این رابطه به این ستاد تعلق نگرفته است و همچنین ستاد امر به معروف اقلید بدون جا ومکان مناسب میباشد.

نظرات بینندگان