کد خبر: ۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
امام جمعه موقت قیر و کارزین:

آل سعود با قتل عام کودکان یمن جا پای صهیونیست ها گذاشته است

امام جمعه موقت قیر وکارزین گفت: رژیم منحوس آل سعود با قتل عام کودکان بی گناه یمن ثابت کرد که جا پای صهیونیست ها گذاشته و انشاءالله مقدمات نابودی خودش را فراهم می کند.

به گزارش شیرازه؛ به گزارش پرگون؛ حجت الاسلام و المسلمین مقصودی امام جمعه موقت قیروکارزین و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سخنران مراسم جهانی روز قدس در شهر قیر بود.

وی در سخنان خود با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز شاید قدرتمندتر از ایران در خاورمیانه نداشته باشیم و حتی در جهان نیز جزء قدرت های برتر محسوب می شویم و این را مدیون اسلام هستیم چراکه ابرقدرت حقیقی کسی است که به خدا توکل داشته باشد.

حجت الاسلام مقصودی افزود: وعده ی الهی بر این است که ظلم پایدار نمی ماند، وعده الهی این است که مستضعفین وارثین حقیقی زمین می گردند و این وعده الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت قیروکارزین خاطرنشان کرد: بزرگترین توطئه و نقشه جهان استکبار این است که میان کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند و متأسفانه برخی کشورهای به ظاهر اسلامی مانند آل سعود و آل خلیفه نیز آنها را همراهی می کنند؛ امّا امام راحل (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس، علاوه بر ایجاد و تحکیم وحدت میان امم اسلامی باعث خنثی شدن نقشه شوم صهیونیست ها گردید.

وی افزود: رژیم منحوس آل سعود با قتل عام کودکان بی گناه یمن ثابت کرد که جا پای صهیونیست ها گذاشته و انشاءالله مقدمات نابودی خودش را فراهم می کند. خیال کرده اند با بستن راه حج بر ایرانیان و برخی کشورهای دیگر استکبارستیزی و نفرت از صهیونست ها در میان مسلمانان کاسته می شود که خیالی باطل است. ما رژیم خبیث و منحوس آل سعود را خائن الحرمین میدانیم نه خادم الحرمین.

خطیب روز جهانی قدس در شهرستان قیروکارزین در ادامه تأکید کرد: بزرگترین هدف امام راحل (ره) از نامگذاری این روز، ایجاد وحدت و یکپارچگی میان امت های اسلامی بوده است. اگر مسلمانان قدرت اتحاد خود را بدانند هرگز چنین ابزار قدرتمند و کاربردی را فدای اختلاف نظرهای سطحی نمی کردند. عدم اتحاد مسلمانان باعث می شود که آل سعود به راحتی از کنار جنایت بزرگ انسانی در منا بگذرد. عدم اتحاد مسلمانان باعث شده است که نام اسرائیل و عربستان از فهرست ناقضان حقوق بشر حذف شود.

وی افزود: آمریکا هرگز دوست ما نبوده و نخواهد شد. مسئولین داخلی ما باید بدانند که دولت مستکبر آمریکا بدون هماهنگی با رژیم غاصب اسرائیل آب هم نمیخورد و بر خلاف منافع آنها هیچ گامی برنخواهد داشت؛ پس چنین دولتی هرگز قابل اعتماد نخواهد بود.

پایان/

نظرات بینندگان