کد خبر: ۹۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
با حضور سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس؛

فرمانده جدید سپاه شهرستان مُهـر معرفی شد

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: امیدوارم خدای متعال به همهٔ ما بصیرت دهد، توفیق و معرفت دهد که خودمان را بشناسیم و در جهاد اکبر بر شیطان درون مسلط شویم و در جهاد بیرون و در برابر شیطان‌صفتانی که در جهت گمراهی انسان‌ها گام برمی‌دارند ایستادگی کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان مهر گفت: امید است که شعار دروازه ورود به خلیج‌فارس از طریق این شهرستان محقق شود و به حول و قوه الهی استان پهناور فارس از این مسیر به آب‌های نیلگون خلیج‌فارس متصل شود و این اقدام در توسعه و رشد و آبادانی استان فارس اثرگذار خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: امیدوارم همهٔ ما صرف‌نظر از نگاه، تفکر و وابستگی به هر جریان سیاسی بتوانیم خدمت گذار خوبی برای دین شرف و مبین اسلام و سربازان خوبی برای نظام مقدس و ولایت امر و خدمت گذار خوبی برای مردم این شهرستان باشیم.

سرهنگ کوشکی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهاد بر خواسته از مردم و از صدر انقلاب تا امروز است و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه امنیتی، دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و هر ک+جا که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به سرباز و افرادی فداکار داشت ورود خواهد کرد و امروز در عرصه دفاع از حرم و مردم مسلمان و مظلومی که توسط آل سعود موردحمله قرار می‌گیرند و هرجایی که سپاه بنا به فرموده ولایت لازم باشد ورود خواهد کرد و این فلسفه وجودی سپاه و بسیج بر این است که در خط مقدم جان‌فشانی باشند.


وی افزود: سپاه بر اساس اصول ثابت، بنیانی شاید افرادش تغییر کند اما اصول، سیاست و مبانی ارزشی سپاه قابل‌تغییر توسط افراد نیست و جابجایی افراد به معنای تغییر اصول، سیاست و مبانی نیست.

این مسئول ادامه داد: سپاه به‌عنوان پرچم‌دار ارزش‌های انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها مأموریت دارند به عمق‌بخشی داخلی، به توسعه فرهنگ دینی و مذهبی در میان مردم، به استمرار حرکت‌های ارزشی هول محور محبت به اهل‌بیت و به استمرار حرکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف بسیج و سپاه که توسط حضرت آقا تبیین شده است عمل کنند.

سرهنگ کوشکی خاطرنشان ساخت: در هرکجا که پرچم دین بلند است سپاه در آنجا حامی است، سپاه در آنجا کمک‌کننده و سپاه در آنجا نقش‌آفرین است و اهداف نظام اسلامی در این شهرستان باید روزبه‌روز توسعه پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: شهرستان مهر، شهرستانی است که نسبت به سایر شهرستان‌ها نگاه سیاسی در آن زنده‌تر است که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سپاه صرف‌نظر از این نگاه هرکجا که جریانی که معتقد به ولایت امر باشد، مؤمن باشد و برای این کشور حاضر به جان‌فشانی و خدمت باشد حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: امروز بیش از 50 درصد مردم شهرستان مهر زیر علم بسیج به فضل الهی جمع شده‌اند و این‌یک سرمایه عظیمی است برای شهرستان که باید شکر گذار آن باشیم.

وی در ادامه به همکاری با نهادها وادارات شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: همکاری با نهادها وادارات شهرستان جزی از اولویت‌ها سپاه است چراکه بدون همکاری و بدون هم‌افزایی نمی‌توان به اهداف بلندی که ترسیم‌شده است برسیم و در بسیاری از امور باید از نگاه‌های سیاسی و جریانی بگذریم و حول این محور توسعه شهر و شهرستان اقدام کنیم.

سرهنگ کوشکی در ادامه گریزی به اقتصاد مقاومتی زد و اظهار داشت: در حوزه اقتصاد مقاومتی سپاه باید پیش‌قراول باشد.

این مسئول اشاره‌ای به فضای مجازی کرد و خاطرنشان ساخت: در فضای مجازی باید پررنگ و به‌عنوان تولیدکننده محتواهای اثرگذار در فضای مجازی باشیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: اگر امروز می‌بینیم در سوریه و عراق افرادی بدون جیره و مواجب برای حفظ کشورمان تلاش می‌کنند آن‌ها الگو گرفته از ایران اسلامی هستند.


سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: از خدای متعال خواهانم که توفیق دهد که با عمل به قرآن کریم و عمل به آن و با همدلی و هم‌زبانی حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان و اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری گام برداریم و با منطق شهید در جهت این آرمان‌ها حرکت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان مهر تصریح کرد: منطق شهید ازخودگذشتگی است و منطق شهید خود را به‌سختی انداختن برای امنیت و آسایش مردم است.

وی افزود: منطق شهید آزادی و آزادگی و حماسه پروری است و امیدوارم با منطق شهید و تهیت از مکتب امامت و ولایت و مکتب عاشورای حسینی و با توجه به فرمایشات آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در برابر دشمنان درون و بیرون از کشور استقامت و ایستادگی کنیم.

سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان گفت: امیدوارم خدای متعال به همهٔ ما بصیرت دهد، توفیق و معرفت دهد که خودمان را بشناسیم و در جهاد اکبر بر شیطان درون مسلط شویم و در جهاد بیرون و در برابر شیطان‌صفتانی که در جهت گمراهی انسان‌ها گام برمی‌دارند ایستادگی کنیم.


پایان پیام/224224

نظرات بینندگان