شیرازه

آرشیو
توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش نانوایی‌های عرضه‌کننده نان کامل در شهر شیراز، شهروندان با توجه به فراهم شدن این ظرفیت تلاش کنند نان سفره خود را از نان‌های کامل تهیه کنند.
انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد:

انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران در فیروزآباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جای دشت ایجاد شده است، گفت: در مجموع در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعداد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
سپاه پاسداران نهادی مردمی است رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در گفتگو با شیرازه: 

سپاه پاسداران نهادی مردمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: سپاه پاسداران با ترویج اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال روستایی به گسترش تولید و اشتغال جوانان کمک می‌کنند، با ساخت خانه محروم، ایجاد کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی برای جوانان و خانواده‌ها در جهت حل مشکلات مردم گام بر می‌دارند که نشان دهنده این است که این نهاد انقلابی یک نهاد مردمی و از جنس مردم است و این یعنی سپاه مکتبی انسان‌ ساز است.
من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم وصیت‌نامه شهید مرتضی بهرامیان:

من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم

شهید بهرامیان در وصیت‌نامه خود آورده است: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، در قاموس شهادت واژه وحشت نیست من شهادت را یک فوز عظیم می‌دانم.
صفحه ۱۶۳ قران کریم کلامی از جنس نور؛ 

صفحه ۱۶۳ قران کریم

صفحه ۱۶۳ قرآن کریم آیات ۹۶ تا ۱۰۴ سوره مبارکه اعراف تقدیم مخاطبان پایگاه تحلیلی خبری شیرازه می‌شود.
آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مرودشت گزارش تصویری؛

آئین جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مرودشت

جشن تکلیف ۲۱۸ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی دبستان ارشاد با حضور امام جمعه و مسئولان اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان مرودشت در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.
تلخ و شیرین‌های ۴ ساله خانه ملت

تلخ و شیرین‌های ۴ ساله خانه ملت

در حالی روزهای پایانی مجلس یازدهم در حال سپری شدن است که وکلای ملت در دوره چهارساله نمایندگی طرح‌هایی را از تصویب گذراند که هر یک در سرنوشت سال‌های آینده کشور اثرگذار خواهد بود.
افزایش اتباع در روستا خان زنیان شیراز نماینده شورای شهر شیراز مطرح کرد:

افزایش اتباع در روستا خان زنیان شیراز

نماینده شورای شهر شیراز در شورای شهرستان شیراز گفت: وجود اتباع در برخی روستاها همچون خان زنیان بسیار است و معضل بسیار بزرگی را به وجود آورده است همچنین باعث شده است که مردم خان زنیان در صف‌های طولانی نانوایی باشند.
کارگروه فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای فارس گزارش تصویری؛

کارگروه فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای فارس

نشست کارگروه فضای مجازی و فرهنگی با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس با موضوع بررسی عملکرد کارگروه‌های دوگانه در شیراز برگزار شد.
بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است کارشناس مستقل هواشناسی:

بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است

یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
جاده ناایمن زرین‌دشت قاتل مردم شده است امام‌جمعه زرین‌دشت:

جاده ناایمن زرین‌دشت قاتل مردم شده است

امام‌جمعه زرین‌دشت با بیان اینکه تکمیل محور ۱۰ کیلومتری اطراف زرین‌دشت کار دشواری نیست گفت: مسئولان هیچ اقدام مؤثری انجام نمی‌دهند و جان مردم در خطر است و بر سر جان مردم با کسی شوخی و تعارف نداریم؛ مسئولان این امر به‌ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس باید در برابر مردم پاسخگو باشند.
سازمان بازرسی عملکرد دستگاه‌ها را پایش می‌کند رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور :

سازمان بازرسی عملکرد دستگاه‌ها را پایش می‌کند

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور با یادآوری نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان بازرسی وظیفه دارند به صورت قاطعانه برای تحقق شعار سال فعالیت کنند و عملکرد آن‌ها در این زمینه بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمانی، مورد پایش و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.
  • ۱