فرماندار خفر:
مردم ولینعمتان نظام هستند
فرماندار خفر در جلسه شورای اداری این شهرستان، خدمت به مردم را نعمتی الهی دانست و بر تکریم اربابرعوج، پاسخگویی بهموقع، تسریع در تکمیل پروژههای نیمهتمام و صرفهجویی در مصرف آب و برق تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، امروز جلسه شورای اداری شهرستان خفر با حضور شفیعیان فرماندار، حجتالاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، فرمانده انتظامی و سایر اعضا، با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد.
معاون فرماندار در ابتدای جلسه با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا، بر پاسخگویی بهموقع به مکاتبات اداری تأکید و خواستار راهاندازی هرچه سریعتر سامانه دولت در ادارات برای تسریع در ارائه خدمات شد.
امام جمعه خفر نیز با اشاره به جنگ تحمیلی اخیر و ایستادگی ملت ایران، اظهار داشت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، مردم همواره پای نظام اسلامی ایستادهاند و مدیران باید با عملکرد مناسب، موجب دلگرمی و امیدآفرینی در جامعه شوند.
شفیعیان فرماندار خفر ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، بهترین مصداق امر به معروف در حوزه مدیریت را خدمت صادقانه و گرهگشایی از مشکلات مردم دانست و با استناد به حدیث امام حسین(ع) که «حوایج الناس الیکم من نعم الله علیکم» افزود: این حدیث شریف باید سرلوحه همه مدیران باشد و مسئولان باید خدمت به مردم را توفیق الهی بدانند.
وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسمهای مذهبی، مراجعهکنندگان را ولینعمتان نظام خواند و بر تکریم، احترام و پاسخگویی مناسب تأکید کرد.
فرماندار خفر با اشاره به آتشسوزی در برخی باغات، از باغداران خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و از منابع طبیعی، دهیاران و شهرداریها خواست تعامل مؤثر در مهار آتشسوزی داشته باشند.
شفیعیان تدوین سند توسعه کشاورزی شهرستان، پیگیری مشکلات آنتندهی همراه اول، تسریع در تکمیل طرحهای نیمهتمام، تعیین تکلیف سایت پسماند و تصفیهخانه فاضلاب را از اولویتهای مهم شهرستان برشمرد و بر صرفهجویی در مصرف آب و برق توسط مردم و ادارات تأکید کرد.
وی در پایان با اشاره به طرح محلهمحوری با محوریت مساجد، بر پیگیری مطالبات مردمی در فضای مجازی و تکمیل فرمهای ارزیابی مدیران تأکید نمود.
انتهای خبر/224224
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!