شهردار شیراز:
تسریع در تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش اوراق مشارکت
شهردار شیراز بر تسریع در تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت تأکید کرد.
به گزارش شیرازه، شهردار شیراز در جلسه ای که به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های حمل و نقل ریلی شیراز با حضور مهندس رحمانی رییس عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و مهندس تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: خط 2 قطار شهری شیراز در مسیری واقع شده است که بیشترین جابه جایی مسافر را انجام خواهد داد، از این رو تکمیل هرچه سریع تر آن در دستور کار شهرداری قرار دارد.
حیدر اسکندرپور با بیان این مطلب که اتمام سریع تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، خاطرنشان ساخت: سرعت بخشیدن بر تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت، روند اجرای پروژه بلند مدت قطار شهری شیراز را سرعت می بخشد.
وی اشاره کرد: پروژه قطار شهری شیراز از سال 80 آغاز شد و تا کنون بیش از 18سال به طول انجامیده است. طولانی شدن روند پروژه نه تنها هزینه ها را افزایش داده است، بلکه زحمت بسیاری برای شهروندان ایجاد می کند.
شهردار شیراز تأکید کرد: اگر امروز قرار بود تصمیم به برای احداث پروژه قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط دو می دادم چراکه بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته راه اندازی این خط، گره گشایی بیشتری برای شهروندان دارد.
اسکندرپور گفت: پروژه ها باید برای ایجاد رضایتمندی شهروندان اجرا شود؛ در حالیکه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می کند. ما معتقدیم کار عمرانی باید در مردم حس خوب ایجاد کند اما در حال حاضر این حس خوب منتقل نشده است.ش
حیدر اسکندرپور با بیان این مطلب که اتمام سریع تر خط دو قطار شهری شیراز نیازمند تحقق اعتبار است، خاطرنشان ساخت: سرعت بخشیدن بر تامین مالی خط دو قطار شهری از طریق فروش 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت، روند اجرای پروژه بلند مدت قطار شهری شیراز را سرعت می بخشد.
وی اشاره کرد: پروژه قطار شهری شیراز از سال 80 آغاز شد و تا کنون بیش از 18سال به طول انجامیده است. طولانی شدن روند پروژه نه تنها هزینه ها را افزایش داده است، بلکه زحمت بسیاری برای شهروندان ایجاد می کند.
شهردار شیراز تأکید کرد: اگر امروز قرار بود تصمیم به برای احداث پروژه قطار شهری شیراز بگیرم، اولویت را به خط دو می دادم چراکه بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته راه اندازی این خط، گره گشایی بیشتری برای شهروندان دارد.
اسکندرپور گفت: پروژه ها باید برای ایجاد رضایتمندی شهروندان اجرا شود؛ در حالیکه به طول انجامیدن آنها حلاوت صبر را بر مردم تلخ می کند. ما معتقدیم کار عمرانی باید در مردم حس خوب ایجاد کند اما در حال حاضر این حس خوب منتقل نشده است.ش
نظرات بینندگان