آغاز کمپین ماندگار شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می شود.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، بهنحوی که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرفکنندگان اینترنت قرار گیرد.
مهندس بیدخام یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده بر بسترهای مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.
مهندس بیدخام افزود: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویسهای مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه میشود.
وی افزود: مهم ترین مزیت کمپین ماندگار ، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین و طرح های مختلف و کاربرپسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.
مهندس بیدخام در پایان عنوان کرد: اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد شد.