کد خبر: ۱۶۲۳۴۱
گزارش تصویری؛
آن‌که مردم مظلوم و بی‌گناه را در مسیر گلزار شهدا کرمان هدف قرارداد همانی بود که مردم را در حرم مطهر شاه‌چراغ نشانه گرفت.
تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرنگار گروه چند رسانه‌ای پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امروز چهارشنبه هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی جمع عظیم مردم از اقصا نقاط مختلف ایران اسلامی بار دیگر با حضور خود در شهر کرمان در کنار مزار سرباز اسلام حاج‌قاسم سلیمانی به تجدید آرمان پرداختند.

ملت ایران اسلامی به‌خوبی رشادت و دلیری‌های این بزرگ‌مرد تاریخ جهان را شناختند و همین از خودگذشتگی‌ها، دفاع از مظلوم و دغدغه‌مند بودن اسلام و مسلمین بود که سیل عظیم جمعیت به سمت بارگاهش خروشان می‌شود.

آری حاج‌قاسم به معانی واقعی کلمه سرباز در رکاب اسلام بود، یار همیشه همراه رهبر معظم انقلاب آن‌قدر در دل مظلومان عالم جا خوش کرده که باگذشت ۴ سال از فراغش باز هم فراموشش نکردند.

 به‌راستی رهبر معظم انقلاب حاج‌قاسم را خوب شناخت که او را به‌عنوان مکتب معرفی کرد.

ناگهان صدای مهیب در زیرگذر خیابان مسیر گلزار شهدا کرمان شنیده شد که باعث شهادت و زخمی‌شدن جمعی از هم‌وطنانمان شد.

مردم سومین حرم اهل‌بیت به‌خوبی حال امروز حادثه کرمان را درک می‌کنند؛ زیرا آنکه مردم مظلوم و بی‌گناه را در مسیر گلزار شهدا کرمان هدف قرارداد همانی بود مردم را در حرم مطهر شاه‌چراغ نشانه گرفت.

انجام عملیات تروریستی در چهارمین سالگرد شهادت شهید سرافراز مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی به زائران گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد حاکی از قدرت محور مقاومت و مکتب حاج‌قاسم و هراس ایادی استکبار از انقلاب اسلامی ایران و مکتب تشیع دارد. این اقدام تروریستی نشان می‌دهد که دشمنان قسم‌خورده اسلام تا چه اندازه از خاک مزار حاج‌قاسم و حتی زائران او کینه و هراس دارند.

مردم شهیدپرور شیراز با حضور در حرم مطهر شاه‌چراغ و مزار مطهر شهدای حادثه تروریستی همدردی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان