کد خبر: ۱۶۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهردار شیراز خواستار شد:

شکل‌ گیری مدیریت واحد شهری

شهردار شیراز گفت: بودجه شهرداری شیراز به وسلیه شورای شهر پنج برابر شد و اگر دولت می‌خواهد از تصدی‌گری به حاکمیت برسد باید مدیریت واحد و یک پارچه شهری شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» ،محمد حسن اسدی امروز ۹ اردیبهشت ماه در یکصدو پنجاه و یکمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز هم ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروزه به دلیل حضور شورا ها در شهر و روستا شاهد پیشرفت مناطق هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در جایگاهی قرار دارد که به دنبال مسائل سیاسی نیست بلکه به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم هستند و می‌خواهد به مردم خدماتی را برسانند.

وی از پنج برابر شدن بودجه شهرداری شیراز به وسیله شورای اسلامی شهر شیراز را خبرداد و گفت: اگر دولت می‌خواهد از تصدی‌گری به حاکمیت برسد باید مدیریت واحد و یک پارچه شهری شکل گیرد.

اسدی در پایان تصریح کرد: من به عنوان کارشناس با افتخار بیان می‌کنم که حضور شورا‌ها بسیار پر نعمت است و هرچه به سمت تقویت شورا‌ها برویم رضایت مردم افزایش می‌یابد.

لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز در میان این جلسه تصریح کرد:‌ امیدواریم که در این یک سال باقی مانده از این دوره اعضای شورا بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس جهت قدردانی از اعضای شورای شهر شیراز امروز به جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز آمد و از اهتمام ویژه اعضای شورای شهر شیراز نسبت به فرهنگ‌سرای معلولین خبر داد و گفت: در خصوص زبان دست و بدن در اخبار شبکه فارس که اتفاق بسیار خوبی رقم خورد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر شیراز در بحث مناسب‌سازی شهر و کمک به پیشگیری آسیب‌های اجتماعی از جمله معتادین متجاهر و کودکان کار کمک کرد که قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

 

برچسب ها: شهردار ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان