کد خبر: ۱۶۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

طلایی‌پوشان‌امیدوار ماندند

در شبی که خیبر خرم آباد برای نخستین‌بار راهی لیگ برتر شد، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با پیروزی قاطع خانگی، امیدهای خود برای صعود را تا هفته پایانی حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، از هفته ما قبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور‌ یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و تیم‌های فجرشهید سپاسی شیراز و مس سونگون ورزقان به مصاف هم رفتند.

در ترکیب فجر سپاسی علی غلامزاده گماری درون دروازه قرار گرفت و علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، مهدی شریفی، آرام عباسی، عرفان پورافراز، شاهین طاهرخانی، میثم مرادی، داوود رجبی و عباس بوعذار نیز دیگر نفرات این تیم را تشکیل می‌دادند.

در سوی مقابل در ترکیب مس سونگون نیز وحید شیخ ویسی، محمد شاه محمدی میثم جودکی محمد طاهر‌امینی محمدرضا زین‌الری اکبر آفاقی بهزاد نوروزی میلاد شیری ماهان احمدزاده حسین فلاحیان و فرزان دانا قرار گرفتند.

بازی با چند دقیقه تأخیر، از ساعت ۱۹: ۴۹ دقیقه و در حضور حدود ۵ هزار تماشاگر شیرازی آغاز شد، در حالی که تیم آذری در این بازی هواداری روی سکو نداشت.

بازی مطابق انتظار با چند حمله پراکنده از سوی طلایی پوشان آغاز شد.

بهترین فرصت فجر در دقیقه ۱۶ ایجاد شد. جایی که اشتباه دروازه‌بان باعث شد تا مهدی شریفی در آستانه زدن گل اول قرار بگیرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴ دومین موقعیت خطرناک توسط می‌ثم مرادی روی دروازه مس ایجاد شد اما این ضربه هم با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد اولین موقعیت مس نیز خلق شد و ضربه اکبر آفاقی را علی غلامزاده به سختی دفع کرد.

بازی در ادامه دچار افتی محسوس شد اما پیش از پایان نیمه نخست، میزبان به گل رسید.

اعلام یک خطا در گوشه محوطه جریمه باعث شد تا ارسال دقیق عباس بوعذار با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سونگونی‌ها بچسبد. بدین ترتیب فجر با یک گل نیمه نخست را به سود خود پایان داد.

در نیمه دوم فجر برتری محسوسی بر حریف داشت و سعی می‌کرد با زدن گل دوم، خیال خود را بابت کسب سه امتیاز مهم این مسابقه راحت کند. اتفاقی که در دقیقه ۶٠ رخ داد.

داوود رجبی پشت محوطه جریمه مس صاحب توپ و با خطای مدافع سفیدپوش مواجه شد اما پیش از آن‌که داور در سوت خود بدمد، مهدی شریفی از راه رسید و با یک ضربه زمینی توپ را درون دروازه قرار داد.

همین بازیکن در دقیقه ۷٠ می‌توانست گل دیگری را هم وارد دروازه کند اما ضربه او روی ارسال زمینی داوود رجبی با برخورد به پایه تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

بهترین موقعیت مس هم در دقیقه ۸۲ ایجاد شد که ضربه بهزاد نوروزی با واکنش علی غلامزاده به کرنر رفت.

طلایی‌پوشان‌امیدوار ماندند

سه دقیقه بعد فجرسپاسی روی یک ضد حمله به گل سوم هم دست پیدا کرد. ‌امید افشون پشت مدافعان صاحب توپ شد و با عبور از دروازه‌بان گل سوم را هم وارد دروازه نماینده استان آذربایجان شرقی کرد.

در نهایت این مسابقه پس از پنج دقیقه وقت تلف شده با پیروزی سه بر صفر فجر به پایان رسید.

در شبی که خیبر خرم آباد برای نخستین بار راهی لیگ برتر شد، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با پیروزی قاطع خانگی، ‌امید‌های خود برای صعود را تا هفته پایانی حفظ کرد.

با توجه به توقف نماینده استان یزد در بازی همزمان، دو تیم فجرسپاسی و چادرملو اردکان در امتیاز ۷٠ مساوی شدند تا همه چیز به هفته پایانی کشیده شود.

خیبر خرم آباد‌امشب با پیروزی خانگی برابر آریو اسلامشهر برابر نخستین بار به لیگ برتر صعود کرد.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، فوتبال ، ورزشی
نظرات بینندگان