کد خبر: ۱۶۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس تأکید کرد:

نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از نگاه ویژه دولت به مناطق محروم خبر داد و بر لزوم گسترش عدالت‌محور امکانات و خدمات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حامد رستمی در نشست با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان رستم گفت: طرح‌های حمایتی دولت نقش مؤثری در رونق اقتصادی و تعالی اجتماعی روستاها دارد.

 وی ادامه داد: در ایام شهادت رئیس جمهور و مناسبت‌های نیمه خرداد، آئین‌های مردمی باشکوهی در استان برگزار شد و روستاییان در اقدامی خودجوش نسبت به برپایی مراسم معنوی همت گماشتند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: تحقق شعار سال و هم‌افزایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور، رسالتی همگانی است که در زمره وظایف دینی و مسئولیت‌های اجتماعی جامعه قرار می‌گیرد.

نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم

رستمی از نگاه ویژه استاندار فارس نسبت به مناطق محروم خبر داد و گفت: استان پهناور فارس، استعدادهای درخشانی در حوزه روستایی دارد که با فعال‌سازی آن‌ها می‌توان گام مهمی در راستای ارتقای کیفیت زندگی اهالی مناطق محروم برداشت.

 وی از روستاییان استان به‌عنوان پشتوانه همیشگی نظام یاد و اضافه کرد: با پرورش استعدادهای بی‌نظیری که در مناطق دور و نزدیک استان وجود دارد، می‌توان به ارزش‌افزوده گران‌بهایی دست‌یافت که زمینه‌ساز رشد اقتصادی و مهاجرت معکوس است.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی، مسائل و مشکلات شهرستان رستم با حضور امام‌جمعه، فرماندار، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای روستایی شهرستان رستم بررسی شد.

 انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، فارس ، رئیس جمهور
نظرات بینندگان