کد خبر: ۱۶۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان کوار :

کوار مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است

فرماندار شهرستان کوار از آمادگی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان خبر داد و گفت: امید است مردم رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که بتواند راه حضرت آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهد، انتخاب نمایند تا این مسیر رو به قله و پیشرفت به تمدن اسلامی و ظهور امام‌زمان (عج) منتهی شود.

سعید خانی در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان های پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: طبق دستورالعملی که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی ابلاغ شد، طبق قانون باید حداکثر ظرف مدت ۵۰ روز انتخابات برگزار شود که با دستور وزیر کشور فرایند انتخابات آغاز شد.

 وی افزود: در این راستا هیئت‌های اجرایی تشکیل و اولین جلسه آن برگزار شد و ضمن مشخص‌شدن اعضا، شعب اخذ رأی مورد بازنگری قرار گرفت.

 فرماندار کوار با اشاره به اینکه سومین جلسه نیز برای مشخص‌شدن اعضای شعب برگزار شده است، گفت: در مسیر جهاد تبیین و باشکوه برگزارشدن انتخابات، قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان برای شرح و بازگویی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم تشکیل شده است.

 وی در پاسخ به خبرنگار شیرازه مبنی بر اینکه باتوجه‌به کوتاهی زمان چه تمهیداتی جهت تأمین نیروهای اجرایی اندیشیده شده است، ادامه داد: در ابتدای شروع فرایند انتخابات، همکاران ما با نیروها تماس حاصل نموده و فهرست افرادی را که مایل به همکاری در انتخابات بودند، استخراج کردند و طی فراخوانی اعضای جدید ثبت‌نام نمودند.

کوار مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است

 این مقام مسئول با بیان اینکه ۲ تغییر در انتخابات پیشرو راجع به صندوق‌ها صورت‌گرفته است، اظهار کرد: ۵۶ صندوق اخذ رأی در شعب مستقر می‌شود، به این صورت که یک صندوق سیار از کوار کم می‌شود و به روستای قصر احمد اضافه می‌شود، چرا که در انتخابات پیشین با وجود مشارکت بالای مردم این روستا نگرانی نسبت به عدم امکان اخذ رأی از همه مردم وجود داشت.

 وی ادامه داد: شهرستان کوار این آمادگی را دارد که انتخابات باشکوه و منظمی را برگزار کند، کارهای پشتیبانی در حال انجام است و با هماهنگی هیئت نظارت و شورای نگهبان روند کارها پیگیری می‌شود.

 خانی در پایان با بیان اینکه مردم بابصیرت، فهم، شعور و معرفت و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، گفت: امید است مردم رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی که بتواند راه حضرت آیت‌الله شهید رئیسی و شهدای خدمت را ادامه دهد، انتخاب نمایند تا این مسیر رو به قله و پیشرفت به تمدن اسلامی و ظهور امام‌زمان (عج) منتهی شود.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، فرماندار
نظرات بینندگان