کد خبر: ۱۶۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد:

برپایی دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد و برخی اماکن برگزاری این دعا را در شیراز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی گفت: این مراسم در شیراز در بقعه مقدس سیدعلاء الدین حسین (ع) با مداحی اکبر افخمی، بقعه علی بن حمزه (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انصاری و مداحی مصطفی زارع و عباس صف‌شکن و در بقعه شاه داعی الی الله (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام میر و مداحی ابوالفضل میثمی پور برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: همچنین بقعه سید تاج‌الدین غریب (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سجادی و مداحی تحفه و گل‌کار و بقعه سید محمد (ع) قصر دشت با سخنرانی حجت‌الاسلام دانش و مداحی محمدعلی مشکین فام میزبان مردم ولایت‌مدار شیراز است.

موسوی ادامه داد: این مراسم در بقعه سید محمد (ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی و مداحی رعیت از مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود و همچنین شاهد برگزاری دعای روح‌بخش عرفه در قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام تجرد و مداحی رخ بخش هستیم.

برپایی دعای عرفه در ۸۰ بقعه متبرکه

وی گفت: این مراسم در بقعه امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی و مداحی محسن هادیان برگزار می‌شود و این برنامه در آستان مقدس علی بن حمزه (ع) نیز با مداحی سید مصطفی زارع و امیر راستی اجرا خواهد شد.

موسوی یادآور شد: برخی دیگر از بقاع متبرکه استان فارس نیز میزبان برگزاری این مراسم هستند و در برخی از این آستان‌ها شاهد برپایی موکب‌های شهدا، پذیرایی و حجاب خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف فارس در مورد برگزاری برخی از این مراسم در شهرستان‌های استان نیز گفت: آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و سالن اجتماعات امامزاده شاهزاده قاسم (ع) و امامزاده سید حاجی (ع) و گلزار شهدای فسا و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر ششده برخی از محل‌های برگزاری دعای عرفه در استان فارس هستند.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، فارس ، موسوی
نظرات بینندگان