کد خبر: ۱۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شیرازه مطرح‌کرد:

شهید رئیسی شاخص انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شهید رئیسی شاخص انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی است و اگر انتخاب مردم آگاهانه و مطابق با رفتار شهید رئیسی برای انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی باشد قطعاً می‌تواند ادامه دهنده راه سید الشهدای خدمت باشد.

سعید خواجه‌فرد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: امروز تفاوت بین جهادگران اوایل انقلاب و امروز خیلی وجود ندارد، شاید در ظاهر و روش تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. آن روز جنگ‌ها و جهادها بیشتر با خمپاره‌ها و تیرها و گلوله‌ها بود؛ اما امروز فوق‌العاده حساس‌تر شده است.

 

وی افزود: جنگ و جهاد امروز بیشتر با جهاد تبیین رقم می‌خورد و این تبیین در مقام مدرسان و اساتید دانشگاه‌ها فوق‌العاده حساس‌تر و مهم‌تر هست چرا که دشمن در حال حاضر قشر جوان و دانشجویان ما را هدف قرار داده است و وظایف اساتید امروز فوق‌العاده حساس‌تر و مهم‌تر از گذشته خواهد بود. همان‌طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند مهم‌ترین جهادی که ما در حال حاضر داریم جهاد تبیین است و وظیفه اساتید دانشگاه هم در این خصوص فوق‌العاده مهم ارزیابی می‌شود.

 

این تحلیلگر سیاسی همچنین در خصوص وقایع مهم روز و اهمیت انتخابات گفت: انتخابات یکی از آن وقایعی است که مردم اهمیت و تفاوت انتخاب را هم درک کرده‌اند. این تفاوت در این دولت شهید رئیسی بسیار ملموس بود. شهید رئیسی با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و دولت‌مداری که ارائه دادند خودشان بسیاری از شاخص‌ها را برای مردم شفاف کردند. با آمدن و رفتنشان دیگر تکلیف مردم در انتخابات مشخص است.

 

 

خواجه فرد تأکید کرد: بسته به انتخاب مردم، رئیس‌جمهور بعدی می‌تواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد. اگر انتخاب مردم آگاهانه و مطابق با رفتار شهید رئیسی برای انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی باشد قطعاً می‌تواند ادامه دهنده راه سید الشهدای خدمت باشد اما اگر مردم در انتخاب دچار مشکل بشوند ممکن است این راه متوقف بشود و حتی تا مدت‌ها به تعلیق در بیاید.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شهید رئیسی شاخص انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی است. بسته به انتخاب مردم رئیس‌ جمهور بعدی می‌تواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد. اگر انتخاب مردم آگاهانه و مطابق با رفتار شهید رئیسی برای انتخاب رئیس‌ جمهور بعدی باشد قطعاً می‌تواند ادامه دهنده راه سید الشهدای خدمت باشد.

 

وی تصریح کرد: ما امیدواریم این چهره‌ای که شهید رئیسی بعد از سال‌ها و بعد از شهید رجائی از خود نشان دادند برای انتخاب اصلح در ذهن مردم بماند و مردم فهیم و مقتدر ما از این انتخابات سربلند بیرون بیایند.

 

تحلیلگر سیاسی در پایان افزود: انتظار ما هم از رئیس‌ جمهور بعدی اولاً رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم خصوصاً محرومین و پس از آن نشان‌دادن چهره اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در جهان است. این دو بعد بسیار می‌تواند مکمل هم باشد.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، انتخابات ، زند ، مدرسه
نظرات بینندگان