کد خبر: ۱۶۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

حضور مردم در انتخابات همیشه حماسه‌ساز است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در پای صندوق رای و انتخابات را مانند همیشه حماسه ساز خواند و بیان کرد: گرچه در ساعات آغازین شروع رای گیری هستیم اما برآورد ما این است که شاهد حضوری بسیارخوب و تعیین کننده خواهیم بود و مثل همیشه مردم ما خط بطلان بر گفتار، رفتار و خواسته‌های دشمن ملت ایران خواهند کشید. 

ابراهیم عزیزی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در پاسخ به این سؤال که عده‌ای می‌گویند رئیس جمهور از قبل تعیین شده است و انتخابات بی فایده است را تکذیب کرد و گفت: کسی که این حرف را می‌زند نظام انتخاباتی کشور را نمی‌شناسد و تحت القا شایعات و تبلیغات دروغ دشمن قرار دارد. 


وی در این خصوص چنین ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کسی که سال‌ها در موضوعات مختلف انتخابات فعالیت داشته و حتی به عنوان مجری انتخابات بوده، این نوع شایعات را تکذیب می‌کنم. 
به گفته نظام جمهوری اسلامی ایران امانت‌دار رأی مردم هست همچنین برای ریاست جمهوری باید فردی قوی انتخاب شود. 


وی در خصوص به این سؤال که بعضی‌ها تصور می‌کنند که با رأی ندادن گره‌ای از مشکلات ایران اسلامی باز می‌شود، گفت: این هم از آن جمله حرف‌های اشتباه هست که انسان در تعیین سرنوشت خود مشارکت نکند و از حق تعیین سرنوشت خود بهره نبرد و بدون شک این از آن اقداماتی است که برای جلوگیری از بالا بردن مشارکت مردمی صورت می‌گیرد. 

حضور مردم در انتخابات همیشه حماسه‌ساز است

عزیزی در ادامه افزود: ما معتقدیم که معبر تحول، امید، رشد و شکوفایی کشور در واقع صندوق رأی است و هر کسی که پای صندوق رأی بیاید با روحیه مسئولیت پذیری و انتخاب آگاهانه و به‌ویژه انتخاب مدیرانی مجرب، کارآزموده، امتحان پس داده، تحول‌گرا و انسان‌هایی که منشأ اقدامات و خدمات خوبی در طول سالیان بوده‌اند می‌توانند ان‌شاءالله فرصت‌های بزرگی را برای آینده کشور خلق کنند.


وی حضور مردم در پای صندوق رأی را مانند همیشه حماسه ساز خواند و بیان کرد: گرچه در ساعات آغازین شروع رای گیری هستیم اما برآورد ما این است که شاهد حضوری بسیار خوب و تعیین کننده خواهیم بود و مثل همیشه مردم ما خط بطلان بر گفتار، رفتار و خواسته‌های دشمن ملت ایران خواهند کشید. 


این مقام مسئول به عنوان نماینده شیراز، مردم را به انتخاب آگاهانه و بابصیرت توصیه کرد و افزود: انتخاب افراد کارآزموده، تجربه دار و تحول آفرین که در طول سال‌های انقلاب در بخش‌های مختلف منشأ تحول بودند، در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند نقش بزرگی را ایفا کند. 


نماینده مردم شیراز در ادامه توصیه کرد مردم در ادامه حضور حماسی خود با انتخابی آگاهانه فرصتی فراهم کنند که کشور ایران عزیز بتواند از این شرایط و مشکلات کشور خارج شود. وی در ادامه حضور مردم پای صندوق رای را حاکی از بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی و موقعیت شناسی مردم ایران دانست. 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، انتخابات ، زرقان ، عزیزی
نظرات بینندگان