کد خبر: ۱۶۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه:

مردم انتخاب اصلح داشته باشند

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، گفت: از مردم می‌خواهیم در انتخاب رئیس جمهور آینده در نظر داشته باشند به نامزدی رای دهند که انقلابی، کارآزموده و امیدآفرین باشد.

محمدتقی تذروی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در دقایق اولیه رای در پای صندوق رای در آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ(ع) حضور یافت و از حضور خوب مردم در ابتدایی‌ترین لحظات شروع ابراز خرسندی کرد و گفت: الان در لحظات اولیه شروع انتخابات استقبال خوبی را شاهد هستیم و به طور یقین این حضور در عصر افزایش می‌یابد.


وی ادامه داد: بسیار امیدوارم که مردم شریف ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری و به تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب بار دیگر مشت کوبنده‌ای به دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، از مردم خواست در انتخاب رئیس جمهور آینده در نظر داشته باشند به نامزدی رای دهند که انقلابی، کارآزموده و امیدآفرین باشد.

مردم انتخاب اصلح داشته باشند


وی در این راستا ضمن زنده کردن یاد شهید خدمت شهید رئیسی به مردم توصیه کرد نامزدی را انتخاب کنند که مانند رئیس جمهور شهیدمان آیت‌الله رئیسی پر کار و خستگی ناپذیر باشد. 


در پایان نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از مردم خواست تا حضور خود را به لحظات پایانی رای گیری نیندازند و در تعیین سرنوشت خود و کشور سریع‌تر در پای صندوق رای حضور یافته. وی در این خصوص بیان داشت: حضور پررنگ و شور و اشتیاق آن‌ها اثری بسزا در تقویت نظام کشور و آینده ایران دارد. 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، تذروی
نظرات بینندگان