کد خبر: ۱۶۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
امام‌جمعه شیراز در گفتگو با شیرازه:

انتخابات باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد

 امام‌جمعه شیراز گفت: انتخابات باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد و باید از مردم برای حضورشان تشکر کرد و امیدواریم در پایان انتخابات امروز شاهد یک حماسه جدی دیگر باشیم و دل امام‌زمان(عج) و رهبری شاد شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: نباید انتخابات را رها کنیم و آن را باید جدی گرفت چراکه عقل و فهم هم توجه تعیین سرنوشت کشور را تائید می‌کند از این رو ضمن حضور در این عرصه، افرادی متخصص و توانمند را برای قرارگیری در جایگاه تصمیم‌سازی کشور انتخاب کرد.

وی کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاب هوشمندانه و آگاهانه در انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: به حمدالله شاهد استقبال ویژه مردم از ابتدای صبح تا بحال هستیم، مثل همیشه باید بگوییم همه انقلابیون و دلسوزان نظام اسلامی مدیون این ملت شریف همیشه در صحنه هستیم.

امام‌جمعه شیراز بیان کرد: همان‌طوری که رهبری خواستند حضور مردم حماسی‌تر و پرشورتر خواهد بود و ما هم سعی می‌کنیم انتخاب اصلح را داشته باشیم و امیدواریم خداوند متعال در پایان انتخابات هم از حیث حماسه حضور و هم از حیث انتخاب کسی که بتواند خدمتگزار واقعی به ایران و اسلام باشد خداوند نصیب این ملت کند و بتوانیم بخاطر نتیجه خوب انتخابات، این پیروزی را جشن بگیریم.

انتخابات در کشور ما باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد

آیت‌الله دژکام در ادامه حضور مردم را پرشور دانست و افزود: مردم تلاش بسیار خوبی برای حُسن برگزاری انتخابات دارند. الحمدلله از این جهت باید از مردم تشکر کرد و امیدواریم در پایان انتخابات امروز شاهد یک حماسه جدی دیگر باشیم و دل امام‌زمان(عج) و رهبری شاد شود.


وی اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان نظام به کم‌رنگ نشان‌دادن حضور مردم، واقعیت خودش را نشان داد و این حرکت ضربه دیگری به تبلیغات دشمنان نظام خواهد زد و مردم استوار و مقاوم پای دین و انقلاب ایستادند و باز هم حرکت انقلابی خودشان را به سوی قله ادامه خواهند داد.


 نماینده ولی‌فقیه در پایان گفت: علی‌رغم آنکه دشمن تلاش می‌کند مردم را مأیوس کنند؛ اما همیشه شکست خورده‌اند و رای مردم است که رئیس جمهور را تعیین می‌کند و در همه این انتخابات از ابتدا تا کنون رای مردم تعیین کننده بوده است.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، دژکام ، فارس
نظرات بینندگان