کد خبر: ۱۶۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان گراش در گفتگو با شیرازه:

حضور مردم شهرستان گراش با شکوه است

فرماندار شهرستان گراش گفت: در مجموع حضور مردم گراش در پای صندوق‌های رأی پرشور و باشکوه است و تا پایان زمان رای گیری نیز ما بتوانیم آرای بیشتری را اخذ کنیم.

محمود طاهرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: انتخابات در شهرستان گراش در چهارمین دوره ریاست جمهوری از صبح روز هشتم تیرماه با حضور پرشور مردم آغاز شده است.

وی افزود: در این شهرستان ۳۹ شعبه اخذ رای اعم از ثابت، سیار، شهری و روستایی وجود دارد که این شعب‌ها در دو بخش مرکزی و بخش دیگر مستقر هستند.

طاهرزاده با بیان اینکه عوامل اجرایی نظارتی، بازرسی و محافظین صندوق قریب به یک هزار نفر در حال اجرا و برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای هستند، ادامه داد: وضعیت مشارکت تا به الان  بسیارخوب است و قریب به  هفت هزار نفر تا این لحظه رای خود را به صندوق انداخته‌اند.

فرماندار شهرستان گراش گفت: امیدواریم حداقل بالای ۵۰ درصد از واجدین  شرایط در شهرستان گراش تا پایان وقت اخذ رای سر صندوق‌ها حاضر  شوند،

این مقام مسئول بیان کرد: در شهرستان گراش وضعیت حضور مردم در انتخابات‌های گذشته نیز خوب بوده و همواره به دلیل سابقه فرهنگی، مذهبی و دینی ولایت پذیری این مردم  در صندوق‌های اخذ رای در تبعیت از ولایت ولی‌فقیه مشتاقانه پای صندوق‌های رای  حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها یکی از اقدامات بسیار خوب شهرستان گراش بود که در این دوره انتخابات در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزارشد و از مجموع رای اولی‌هایی که داشتیم پنج نفر امروز در هشت تیرماه روز تولدشان بود که با کیک تولدشان را جشن گرفتند. 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، گراش
نظرات بینندگان