کد خبر: ۱۶۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۴ - ۰۹ تير ۱۴۰۳
مسئول قرارگاه جهادی عاشورا شیراز:

انتهای چله خدمت ابتدای مسیر خدمتگزاری است

هدف از طرح «چله خدمت» ادا کردن ذره‌ای از دین خود نسبت به شهدایی است که در این مسیر خدمت کردند و جان گرامی خود را فدای پیشبرد اهداف کشور و خدمت به مردم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،با اتمام این ۴۰ روز و انتهای پویش چله خدمت مسیر و راه آن شهیدان عالی قدر پایان نیافته است و خدمت ادامه دارد تا ادای دینی به آنان باشد و با خون این  شهیدان شاهد به ثمر نشستن این انقلاب باشیم و باعث ایجاد قدرت و حیات در کالبد ایران اسلامی شود. 

هدف از طرح «چله خدمت» ادا کردن ذره‌ای از دین خود نسبت به شهدایی است که در این مسیر خدمت کردند و جان گرامی خود را فدای پیشبرد اهداف کشور و خدمت به مردم کردند. 

علی مرادی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در رأس آن آیت‌الله رئیسی است، بخشی از فعالیت‌های این قرارگاه را اینگونه بیان کرد: هم‌زمان با راه اندازی چله خدمت جهادگران خدمت گزار این قرارگاه عزم خود در جهت برپایی باشکوه این چله عزم کردند.

وی ادامه داد: در مدت این ۴۰ روز  تمام برنامه‌های برنامه‌های ملی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی که  ارائه شد به نام شهدای عزیز خدمت  و به نیابت از آن شهدای گران‌قدر در قالب پویش چله خدمت رقم خورد تا راه و مسیر این شهیدان بزرگوار زنده و پویا بماند.

مسئول قرارگاه جهادی عاشورا شیراز اظهار کرد: در همین راستا قرارگاه جهادی عاشورا همزمان با برگزاری یادواره شهدای مربی اقدام به طبخ و توزیع تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع در حاشیه شهر شیراز کرد. 

مرادی ادامه داد: به مناسبت دهه امامت و ولایت هم‌زمان با عید سعید غدیر نیز تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ بسته پذیرایی تهیه و در بین شهروندان توزیع شد همچنین  با برپایی عید بزرگ غدیر ضمن برگزاری مراسم جشن اقدام به طبخ و توزیع تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و توزیع در محلات کم برخوردار شهر شیراز کردیم. 

وی تاکید کرد : گام موثر دیگر در مسیر شهدای خدمت ،  امدادرسانی در ترمیم و تعمیر بناهای مسکونی  قشر آسیب پذیر جامعه بود 

مسئول قرار گاه جهادی عاشورا شیراز گفت: از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه در پویش چله خدمت می‌توان به آماده سازی و توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد. 

وی در پایان گفت: با اتمام این ۴٠ روز و انتهای پویش چله خدمت مسیر و راه آن شهیدان عالی‌قدر پایان نیافته است و خدمت ادامه دارد تا ادای دینی به آنان باشد و با خون این  شهیدان شاهد به ثمر نشستن این انقلاب باشیم و باعث ایجاد قدرت و حیات در کالبد ایران اسلامی شود.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، خدمت
نظرات بینندگان