کد خبر: ۱۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

رئیس جمهورباید بدنه اصلی جامعه باشد

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید فردی باشد که همراه و همگام با محرومین و بدنه اصلی جامعه بوده و شناخت کافی به نیازها و مشکلات مردم داشته باشد ونیز از جنس خود مردم ایران باشد که تاکنون در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی به‌پای تقیدات خودشان ایستاده‌اند.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در هر کشور است و تعیین‌کننده یک رهبر برای دوره‌ای مشخصی است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری می‌تواند تأثیر بزرگی بر سیاست‌ها و جهت‌گیری کشور داشته باشد و ممکن است به تغییرات مهم در حکومت و سیاست‌های کشور منجر شود و اهمیت انتخابات مرحله دوم چه‌بسا که بیشتر از انتخابات مرحله اول است؛ زیرا در واقع مرحلهٔ نهایی انتخابات است.
 وی تأکید کرد: در دور دوم انتخابات قاعدتاً مردم برای انتخاب اصلح نباید با مشکلی مواجه باشند؛ زیرا تعداد کاندیداها محدود است و به‌راحتی گذشته و برنامه و عملکرد آنها قابل‌بررسی است و به تشخیص رسیدن در این مرحله قطعاً آسان‌تر است.
 ابراهیم عزیزی درمورد مشارکت حداکثری انتخابات پیش رو گفت: مردم باید در مرحله دوم حضور فعال‌تری در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشند و با انتخاب فردی که با مبانی انقلاب و خدمت به مردم، کار و تلاش و پیشرفت و همراهی با مردم پایبند است را انتخاب کنند.
 وی با تأکید بر استمرار دولت شهید رئیسی بیان کرد: تقویت نقاط قوت دولت سیزدهم و رفع احتمالی نقاط ضعف آن باید در دولت جدید موردتوجه قرار بگیرد؛ لذا با انتخاب آگاهانه مردم در این مرحله حماسه بدرقه شهیدان راه خدمت کامل می‌شود و ایران اسلامی شاهد رئیس‌جمهوری متعهد به اصول و مبانی اسلام و انقلاب اسلامی و همراه با مردم و خدمتگزار را شاهد خواهد بود.
 وی در ادامه خصوصیات شهید رئیسی را الگوی انتخاب قرارداد و تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید مکتبی باشد و دارای روحیه مکتب مدارانه باشد همچنین مردمی، با مردم و برای مردم باشد و خود را وقف خدمت به مردم کند همچنین شجاع باشد و به دشمن اجازه دخالت در مسائل داخلی کشور را ندهد باقدرت و صلابت از منافع ملت ایران پاسداری کند، فردی باشد که همراه و همگام با محرومین و بدنه اصلی جامعه باشد و شناخت کافی به نیازها و مشکلات مردم داشته باشد ونیز از جنس خود مردم ایران باشد که تاکنون در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی به‌پای تقیدات خودشان ایستاده‌اند.
 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهارکردن: یکی از مهم‌ترین دست آوردهای انتخابات پیش رو فائق آمدن بر دشمنان این نظام است که والاترین و مقدس‌ترین معروف‌ها حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در حال حاضر این مهم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق خواهد شد.
 وی در پایان از یکایک مردم برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات دعوت کرد و گفت: همه آحاد ملت بایستی در جلوه‌گاه اقتدار میهن اسلامی‌مان حضوری به هنگام یابند و با رای ارزشمند خود، زمینه‌ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور باشند که خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی است و ثمرهٔ این مجاهدت مخلصانه مردم ایران به‌عنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.
 
 
 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان