کد خبر: ۱۶۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
مدیرکل دادگستری استان فارس:

حضور در انتخابات سرنوشت را رقم می‌زند

مدیرکل دادگستری فارس گفت: همه ما می‌بایست که برای سرنوشت خودمان تصمیم بگیریم و سرنوشت اقتصادی، فرهنگی و روابط داخلی و خارجی خود را رقم بزنیم.

سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگارگروه سیاسی پایگاه  تحلیلی خبری «شیرازه»؛ ضمن اشاره به حضور حداکثری در انتخابات گفت: این حضور یک وظیفه ملی، میهنی و تکلیف شرعی است و هنگامی که ولی‌فقیه  اعلام می‌کند مردم باید خود را مکلف به حضور در انتخابات بدانند.

وی افزود: مردم می‌دانند  که حضور در انتخابات تاثیرگذار است و مشخص کننده وضعیت مردم در چهار سال آینده است و انتخاب یک رئیس جمهور قوی می‌تواند در وضعیت داخلی، اقتصادی و معیشتی همچنین سیاست خارجی و روابط بین‌الملل  تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: همه ما می‌بایست که برای سرنوشت خودمان تصمیم بگیریم و سرنوشت اقتصادی، فرهنگی و روابط داخلی و خارجی خود را رقم بزنیم.

موسوی در خصوص وضعیت انتخابات در فارس گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در شعب رأی‌گیری استان برقرار است، البته نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رأی‌گیری حضور دارند.


این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی داریم که هم به صورت ثابت و هم سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رأی‌گیری صورت گیرد، همکاران ما ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب فارس یادآور شد: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در فرایند رأی‌گیری در استان نداشتیم و فرایند تبلیغات هم به صورت خوبی انجام شده است.

مدیرکل دادگستری فارس در پایان گفت: مردم می‌توانند گزارشات خود را درباره بروز تخلفات احتمالی در رأی‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارائه کنند و یا به صورت حضوری به شعبی که بدین منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

 

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان