کد خبر: ۱۶۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
 فرماندار شهرستان گراش مطرح کرد: 

ایران قوی و توانمند با مشارکت حداکثری

 افزایش مشارکت بیشتر و بهتری را نسبت به وضعیت مشابه دوره قبل داشتیم و امید است که این حضور ادامه‌دار باشد تا بتوانیم ایران قوی و قدرتمندی را داشته باشیم.

محمود طاهرزاده در گفتگوی خبری با خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ گفت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان گراش با حضور پرشور مردم شهرستان از ساعت قبل از شروع در محل صندوق‌های اخذ رأی آغاز شد، ۳۹ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار شهری و روستایی را با کمک هزار نفر از عوامل اجرایی نظارتی بازرسی و محافظین صندوق، شروع به تقسیم کردیم.


 فرماندار شهرستان گراش بیان کرد: همه‌ی صندوق‌ها در محل اخذ رأی مستقر شدند و رأس ساعت هشت رأی‌گیری شروع شد، مردم شریف و ولایت‌پذیر شهرستان گراش همواره پای نظام و انقلاب هستند و با شور و شعور سیاسی، انقلابی و دینی مشارکت بسیار خوبی داشتند.


 وی افزود: افزایش مشارکت بیشتر و بهتری را نسبت به وضعیت مشابه دوره قبل داشتیم و امید است که این حضور ادامه‌دار باشد تا بتوانیم با آرای بالا و خوبی در پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و همچنین با مشارکت حداکثری، ایران قوی و قدرتمندی را داشته باشیم.


 محمود طاهرزاده در پایان اظهار کرد: به‌عنوان پشتوانه نظام و مشروعیت نظام اسلامی در نظام مردم‌سالاری دینی این حضور مردم یک قدرت تلقی می‌شود؛ بنابراین امید است بتوانیم تا پایان وقت قانونی آرای بیشتری را برای نامزدی که با رأی مردم انتخاب می‌شود داشته باشیم.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان