کد خبر: ۱۶۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
فرماندار ویژه مرودشت:

موفقیت دولت جدید پیروزی همه ماست

فرماندار ویژه مرودشت گفت: باید همه به رئیس‌جمهور منتخب در ادای وظایف کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ماست.

اسماعیل خوشبخت در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: دولت انقلابی سیزدهم به ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی به دلیل تکیه بر توان داخلی بجای نگاه به خارج، موفق شد نه تنها در حوزه اقتصاد که در بسیاری حوزه‌های دیگر کارنامه‌ای درخشان از خود بجای بگذارد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص الگوبرداری رئیس‌جمهور منتخب از رویکرد دولت شهید رئیسی مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که رئیس‌جمهور منتخب در ادامه راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان کشور به‌ویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره ببرند که این فرمایشات نشان‌دهنده رضایت ایشان از دولت سیزدهم به‌ویژه در بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی است.

فرماندار ویژه مرودشت افزود: همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱۲ معیار و شاخص برای انتخاب کابینه دولت چهاردهم را برشمردند و بیان فرمودند که با احساس مسئولیت مشترک رئیس‌جمهور منتخب و مجلس، کابینه‌ای متشکل از افراد مؤمن، کارآمد، انقلابی، امیدوار به آینده، مشهور به پاک‌دستی و صداقت، دارای نگرش ملی و برخوردار از اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی تشکیل شود و مسائل کشور و مردم را به‌پیش ببرد که قطعاً این معیارها بهترین و مهم‌ترین نقشه راه برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم است.

اسماعیل خوشبخت نگاه به کارنامه و عملکرد دولت‌های گذشته را تصویر بهتری برای ترسیم برنامه‌های پیش روی دولت خواند و گفت: این مهم به‌ویژه با توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم بسیار مثمرثمر خواهد بود.

وی تأکید سخنان مقام معظم رهبری را به عملکرد دولت شهید رئیسی که دولت کار، امید و حرکت بود را مهم برشمرد و افزود: همچنین ایشان تأکید کردند که موفقیت مسعود پزشکیان در مسائل اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی و دیگر عرصه‌ها موفقیت همه است و باید همه به رئیس‌جمهور منتخب در ادای وظایف کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ماست.

فرماندار ویژه مرودشت در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این خصوص و همچنین شنیده شدن صدای واحد از همه ارکان کشور و همراهی دولت و مجلس و اتحاد تمامی ارکان در جهت موفقیت دولت چهاردهم مهم‌ترین توصیه برای دولت چهاردهم و رئیس‌جمهور منتخب و همه جریانات و گروه‌ها است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان