کد خبر: ۱۶۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می دهد؛

همایش روایت پیشرفت انقلاب اسلامی در فارس

 آخرین جلسه شورای اداری با موضوع نشست روایت پیشرفت با حضور استاندار فارس، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آخرین جلسه شورای اداری با موضوع نشست روایت پیشرفت انقلاب با حضور استاندار فارس، فرمانداران و اعضای شورای اداری استان در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.
 
 در این نشست به تشریح دستاوردهای دولت شهید رئیسی در این ۳ سال خدمت صادقانه پرداخته شد و همچنین از کتاب ۱۰۲۰ خدمت در رثای خدمات این شهید خدمت و کتاب ۴۲ ساعت پارسی از حضور ۴۲ ساعته شهید رئیسی در استان فارس رونمایی شد.

همایش روایت پیشرفت انقلاب اسلامی در فارس
 
 همچنین این نشست میزبان سارا غفاری ایده‌پرداز خوش‌ذوقی بود که پس از بنیان‌گذاری پهپاد محلول‌پاش در ایران پس از ۱۰ سال تلاش بی‌وقفه برای به تحقق رساندن اهدافش، با همراهی تیمش توانست سبب اشتغال‌زایی ۲۰۰۰ نفر شود.
 
 وی اظهار داشت که از سال ۱۳۹۸ با مبلغ ۲۵۰ هزار تومان فعالیت خود را با حمایت استانداری و اداره صنعت و معدن فارس و پارک علم و فناوری آغاز کرد که تاکنون توانسته افتخاراتی را در زمینه پهپادهای غیرنظامی، پهپاد سم‌پاش به ثبت برساند.
 
 غفاری در پایان ضمن تشکر از همه کسانی که او را در این راه پرفراز و نشیب همراهی کرده‌اند ابراز امیدواری کرد و گفت: به امید روزی که در کشورمان ایران پهپاد داشته باشیم.
 

 دومین راوی عزت‌الله وکیلی بود که در زمینه محصولات پزشکی توانسته بود ۷۰ محصول نوآورانه را به ثبت برساند.

 وی در این نشست اظهار داشت که توانسته با این ثبت پرافتخار خود تا کنون ۵۰ خانوار را تحت حمایت خود قرار دهد.

 وکیلی ضمن تشکر از استاندار فارس خواستار حمایت‌های بیشتر از شغل‌های مولد شد.


 
 راوی سوم این نشست وحید معرف بود که در بحث آبرسانی به روستاها توانسته است قدم‌های پرباری را بردارد.

 معرف در توضیح فعالیت‌های خود ابراز کرد: مسئله آب شرب مناطق روستایی را با روحیه جهادی که در خود پرورش داده است توانسته به سرانجام خوبی برساند.

 وی با اظهار این مسئله که انصافاً دولت سیزدهم نسبت به آبرسانی به مناطق روستایی اهتمام ویژه‌ای داشته است گفت: حدود ۱۰ هزار روستا در این طرح آبرسانی بوده‌اند که تعداد زیادی از این طرح‌ها محقق شده است که خوشبختانه استان فارس سهم بزرگی در حل این معضل داشته است.

 معرف در پایان ضمن امیدواری به ادامه این راه افزود: امیدواریم که این مسیر خدمت ادامه داشته باشد و نام‌ها در این راه تأثیری نداشته باشند.


 
 مصطفی نوروزی که از مطالبه‌گران شهر شیراز است نیز با حضور خود در این نشست ابراز کرد: مطالبه‌گری کمترین حق مردم از رهبری است.

 وی ادامه داد: تنها دوره‌ای که از ابراز حق مردم و مطالبه‌گری بازداشت نشدم در دولت سیزدهم بود که امیدواریم این راه پلی بشود برای دولت‌های بعدی و این مطالبه‌گری در جهت گرفتن حق مردم ادامه داشته باشد.

 این مطالبه‌گر در ادامه به نتایج مطالبه‌گری خود و اتفاقاتی که توانسته رقم بزند اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری در رابطه با فاضلاب بلوار اتحاد و ۱۲ محله انجام شده است.
 نوروزی افزود: مشکلات میدان تره بار شیراز با همین مطالبه‌گری به نتیجه رسیده و همچنین ورود اتباع بیگانه به ساماندهی مطلوبی رسیده است.

 وی با بیان اینکه امید مردم در دولت سیزدهم نسب به نظام بهتر شده است ادامه داد: گره صدساله منطقه سعدی از جمله اوقافی بودن محله و کوچه‌های صعب‌العبور این محله با حضور مثمرثمر استاندار در این محله به حمدالله حل شد.

 نوروزی همچنین در پایان سخنان خود به طرح بازآفرینی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اشاره کرد و گفت: طرح بازآفرینی در دست اجرا است و خوشبختانه حضور بیش از ۲۰ هزار اتباع افغانی در اطراف حرم مطهر ساماندهی شده است.


 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان