کد خبر: ۱۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

رژیم صهیونیستی در تله مقاومت گرفتار است

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی این حیوان وحشی که امروز در تله مقاومت در دنیا گرفتار شده است برای نجات خود دست به هر ترور می‌زند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی «راه دانا»؛ محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دو دولتی هستند که تروریست دولتی را در دنیا نمایندگی می‌کنند، گفت: آمریکا وقتی به بن‌بست راهبردی در منطقه رسید دست به ترور شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت زد؛ اما نه تنها به اهدافش نرسید؛ بلکه خود را در منطقه محدود کرد.
 
 وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نایب آمریکا در منطقه غرب آسیا است که با فتنه انگلیس و آمریکا شکل گرفت و امروز با باند فساد و حماقت شیطان اداره می‌شود، ادامه داد: اولویت رژیم صهیونیستی ترور مخالفانش است، هر کس که مظلومیت مردم غزه را فریاد می‌زند به دست رژیم صهیونیستی ترور می‌شود.
 
 جوکار با اشاره به اینکه اقدامات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و همچنین به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران نشان می‌دهد که این رژیم به بن‌بست استراتژیک رسیده است تأیید کرد: حاصل این اقدامات چیزی جز انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی نیست، این حیوان وحشی که امروز در تله مقاومت در دنیا گرفتار شده است برای نجات خود دست به ترور می‌زند.
 
 این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر حاج‌قاسم شهید شد یارانش هستند و راه او را ادامه خواهند داد، گفت: فرماندهان جبهه مقاومت بعد از شهید اسماعیل هنیه راه او را ادامه خواهند داد.
 
 جوکار خاطرنشان کرد: اراده جبهه مقاومت بر نابودی رژیم صهیونیستی است؛ اما این رژیم اشغالگران با دست‌زدن به این اقدامات با دست خودش این نابودی را رقم می‌زند.
 
 نماینده مردم یزد یادآور شد: این جسارت رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

انتهای خبر/

برچسب ها: فارس ، شیراز ، هنیه
نظرات بینندگان