کد خبر: ۱۶۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مطرح کرد:

مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مرحله نخست مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان استان فارس یادواره زنده یاد حسین رزمخواه، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲۸ دوچرخه سوار از سطح استان فارس برگزار شد.

سعید سجادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: مرحله نخست مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان استان فارس یادواره زنده یاد حسین رزمخواه، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲۸ دوچرخه سوار از سطح استان فارس برگزار شد.
 
وی افزود: این مسابقات در دو رده جوانان و بزرگسالان در دو رشته استقامت جاده کریتریوم و تایم تریل انفرادی در ورزشگاه پارس شیراز انجام شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اظهارکرد: نفرات برتر استقامت جاده کریتریوم بزرگسالان، فرشید صلاحیان از کازرون مدال طلا و رامتین بیضاوی از شیراز مدال نقره و حسین صلاحیان از کازرون مدال برنز را دریافت کردند.
 
وی افزود: نفرات برتر استقامت جاده کریتریوم جوانان، امیرحسین صنایع از شیراز مدال طلا و آرمین کیهان از کازرون مدال نقره، عرفان قرائت از شیراز مدال برنز را کسب کردند.
 
مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان

 

سجادی ادامه داد: نفرات برتر تایم تریل انفرادی بزرگسالان، فرشید صلاحیان و حسین صلاحیان از کازرون  به ترتیبب مدال طلا و مدال نقره همچنین سعید صحرائیان از کازرون مدال برنز را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر تایم تریل انفرادی جوانان، امیرعلی پیروی از کازرون مدال طلا و آرمین کیهان از کازرون مدال نقره، امیرحسین صنایع از شیراز مدال برنز را کسب کردند.
 
مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان
 

وی ادامه داد: تایم تریل انفرادی (Time Trial) یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رشته‌های دوچرخه‌سواری است، در این رشته دوچرخه‌سواران به تنهایی و با فاصله زمانی مشخص از یکدیگر به مسابقه می‌پردازند و هدف اصلی در این رشته، طی کردن مسافت مشخص با کمترین زمان ممکن است.

سجادی از مشخصات تایم تریل انفرادی چند نکته را یادآور شد و افزود: مسافت آن معمولاً بین ۱۰ تا ۵۰ کیلومتر است، اما در رقابت‌های بزرگ مانند تور دو فرانس، مسافت می‌تواند به بیش از ۶۰ کیلومتر برسد.

وی تآکید کرد: هر دوچرخه‌سوار به تنهایی و با فاصله زمانی حدود ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه از سایر ورزشکاران به مسابقه می‌پردازد و دوچرخه‌سواری که سریع‌ترین زمان را ثبت کند، برنده مسابقه خواهد بود.

این مقام مسئول از تجهیزات این ورزش اذعان کرد: دوچرخه‌های مخصوص تایم تریل که دارای فریم‌های هوادینامیکی و موقعیت نشستن خاص هستند، در این رشته استفاده می‌شوند.

مسابقات دوچرخه سواری رنکینگ کورسی آقایان
 
به گزارش« شیرازه»، مراسم اهدای مدال با حضورسعید سجادی معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، میثم قائدی ریاست هیأت دوچرخه‌سواری استان فارس و رزمخواه دبیرکل و جمعی از رؤسای کمیته‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان فارس برگزار و به افراد برتر مدال، لوح قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد. 
 
انتهای خبر/224224
برچسب ها: فارس ، شیراز ، ورزش ، دوچرخه
نظرات بینندگان