کد خبر: ۱۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه کوار:

مشکل با حرف حل نخواهد شد

امام جمعه کوار: چرا به صورت خاص، ویژه، اورژانسی و فوری آقایان مسئول جلسه ای که با راهکارهای اثرگذار و حلال مشکل، برگزار نمی‌کنند، مشکل با حرف، سخنرانی و گزارش حل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی امام جمعه کوار در خطبه‌های نمازجمعه نوزدهم مردادماه این شهرستان با بیان اینکه آب مشکلی حیاتی برای مردم کوار است گفت: آقای استاندار محترم، آقای مدیرعامل محترم شرکت آبفای استان، آقای معاون سیاسی امنیتی استاندار، آقایانی که مسئولیت پذیرفته اید، قرار شد خدمت گزار مردم باشیم.

وی افزود: در این گرمای بی سابقه در این گرمای سوزان، مردم با وجود داشتن نوزاد، آب ندارند، به طوری که گاهی یک هفته محله ای آب نداشته است، در این گرمای سوزان مردم به کجا باید پناه ببرند ؟

حجازی متذکر شد: چرا به صورت خاص، ویژه، اورژانسی و فوری آقایان مسئول جلسه ای که با راهکارهای اثرگذار و حلال مشکل، برگزار نمی‌کنند، مشکل با حرف، سخنرانی و گزارش حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار میرودمسئولین شهرستان و استان حتی اگر از عهده استان برنمی آید که قطعا این طور نیست ارتباط با با مرکز کشور برقرار نمیکنند تا موضوع ملی شود؟

خطیب جمعه کوار اظهار کرد: چرا به این مساله حیاتی مردم کوار توجه نمی کنید؟ البته نمی خواهم بگویم که جلسه ای نداشتند و کاری انجام نشده، چرا جلساتی هم داشتند اما ما جلسه تاثیرگذار می خواهیم بله کمیته بحران هم تشکیل دادن اما اثرش چه بود؟

وی افزود: قائله کار این است کار را به کاردان متدین، متعهد و متخصص سپرد، اگر مسئول نمی تواند مار کند محترمانه بگوید نمی توانم.

حجازی بیان کرد:  برادرانه، دوستانه  و محترمانه تذکر می دهیم استاندار محترم معاونین محترم مدیرعامل آبفای استان هرچه سریع تر هرچه سریع تر هرچه سریع تر به داد مردم متدین و ولایت مدار شهرستان کوار برسند؟

امام جمعه کوار در ادامه گذری به سد کوار زد و گفت: یک سد چقدر باید طول بکشد دو سال سه سال بیست سال  اما چرا الان بیش از سی و پنج سال است که یک  سد کار نشده است.

وی در خاتمه گفت: این یعنی آقای مسئول تو ناتوانی یا خدای ناکرده توان نداری. انتظار این است نگذارند بیش از این مردم ولایت مدار شهرستان کوار بی آبی بکشند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه ، کوار
نظرات بینندگان