کد خبر: ۱۶۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه استهبان:

زیباترین صفت اسرا مقاومت و‌ ایستادگی بود

امام جمعه استهبان گفت: زیباترین صفت اسرا مقاومت و‌ایستادگی بود، افرادی که سال‌ها از خانواده‌های خود دور بودند و نمی‌دانستند با آن وحشی گری‌های رژیم بعثی و با آن شکنجه‌ها زنده می‌مانند یا به شهادت می‌رسند.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی در استهبان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی گفت: دیروز آمریکا، اسرائیل، قطر و مصر یک میز را تشکیل دادند و بدون حضور حماس و تلاش برای آتش بس دارند، در حرف تلاش برای آتش بس است بین اسرائیل و فلسطین اما در واقع این‌گونه نیست.

وی در ادامه افزود: حماس پس از جنایت دیروز صبح، بیانیه داد که یک نفر از ما در بین این زن و بچه‌ها نبود، پس از اتمام کار اسرائیل بیانیه داد که ماموریت با موفقیت به اتمام رسید، منظورشان ماموریت بچه کشی است.

امام جمعه استهبان یادآور شد: مطمئن باشید اگر حمایت امریکا و خیانتهای کشور‌های اسلامی نبود مدت‌ها پیش نامی از اسرائیل نیز باقی نمانده بود، ما در ایران باید تکلیف خودمان را با یک سری از کشور‌ها و دنباله‌های وا داده داخلی آنان مشخص کنیم.

ساجدی با بیان اینکه اسرائیل طی این سال‌ها خودش هم اعلام کرده که دانشمندان هسته‌ای ما را یک به یک ترور کرده است، خاطرنشان کرد: در چنین فضایی مجدد تعدادی کشور‌های بیچاره و منفعل اسلامی و غیر اسلامی به ما پیام می‌دهند که ایران باید خویشتن دار باشد و امنیت را بر هم نزند.

وی افزود: تلخ‌تر از این یک جریان اقلیت داخلی در رسانه‌ها و تریبیون‌های خودش مردم ما را از انتقام می‌ترساند، این بزدلان داخلی اعتراف خود اسرائیلی‌ها را هم نمی‌شوند که ایران چه وحشتی در این چند روز آنجا ایجاد کرده است.

امام جمعه استهبان گفت: رئیس پیشین اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل همین چند روزه گفت ایرانی‌ها هم‌اکنون (بعد از شهادت اسماعیل هنیه) بدون پرتاب یک گلوله تنش و اضطراب را تا حد وحشت در اسرائیل حاکم کردند و خبرنگار بی‌بی سی می‌گوید بسیاری از اسرائیلی‌ها از ترس حمله ایران تا صبح به خواب نمی‌روند و خیابان‌ها صبح به صبح خلوت می‌شود.

ساجدی خاطرنشان کرد: تصاویر فرودگاه اسرائیل را هر روزه می‌بینید و مهاجرت معکوسشان را می‌شنوید، در چنین شرایطی عده‌ای ترسوی داخلی حرف از حفظ امنیت می‌زنند‌، خب باید بتوانند مردم را گول بزنند.

وی در پایان یادآور شد: ۲۶ مرداد مثل چنین روزی سالروز بازگشت اسرای ما است، زیباترین صفت اسرا مقاومت و‌ایستادگی بود، افرادی که سال‌ها از خانواده‌های خود دور بودند و نمی‌دانستند با آن وحشی گری‌های رژیم بعثی و با آن شکنجه‌ها زنده می‌مانند یا به شهادت می‌رسند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان